Temizlik Günlükleri: gün 3. Ses ses birki. Kayda başlıyorum. Bugün kileri temizleyecem. Kiler zaten ufak olduğu için oradan bir şeyler çıkacağını sanmıyorum. Ama yine de hazırlıklı gidecem. Katana hala bende. Onu sırtıma takıyorum sonra sıkıyorsa biri bir şey yapsın. Hadi bakalım. İçimdeki Aşırılığı ortaya çıkarsınlar da göreyim. Neyse sakinim. Hazırlandım. Kilerin kapısını açacağım şimdi. Hoop hopp kapa kapa. Aha bir parçası kapıda sıkışıp koptu. Yeşil desem yeşil değil kahverengi desem hiç değil. Bu ney böyle. Jöle kıvamında yaratık mı olurmuş ya. Che'nin kemiklerine...
Gayipten Che: Lağn oğlum kaybol rahat bırak artık ağız tadıyla yanıyorum şurada. Tipe bak. Katana takmış bir de sırtına.
Ohoo bu che de kezban çıktı. Her adın söylendiğinde "Uff snne be slk.s.s" tribi mi atacan mübarek. Neyse ben şu jöleyi yok etmenin bir yolunu bulayım. Bunun için önce kadim bir savaşçı gibi düşünmem lazım... Aragorn olsaydı napardı? Ölüleri çağırırdı herhalde. Manyağa bak. İnsan arkadaşına mesaj atar, akrabasını falan çağırır kavgaya. Adam ölü çağırıyor. Legolas? Elf gözlerinden lazer çıkarmaya falan çalışırdı herhalde. Ok işlemez çünkü buna. Hahahhaa legolası hayal ettim de yazık yazık. Elf olmuş insan olamamış. Neyse gandalf napardı? Napacak en gerekli zamanda "5.günün şafağında doğuya bakın" deyip giderdi. Her defasında bunu yapıyor herif. Neyse bunlardan bir halt olmayacak. Saruman napardı? "cici jöle güzel jöle gel güçlerimizi birleştirip dünyaya hükmedelim" deyip kuleye hapsederdi. Bak ne kadar da mantıklı. Güzel dil yılanı deliğinden çıkarır. Sonrası da hapis. Ben boşuna kötüleri sevmiyorum. İyilerde bir halt yok. Şansına kazanıyorlar her şeyi. O zaman Saruman Usta'nın yaptığını yapacam.
İlk olarak bu yaratık orada bozulan yemeklerin üzerinde üreyen bakterilerden oluşmuş. Bunu yok etmek için de tek çare var o da buzdolabı. Soğukta enzimler donar ve bu da hareketsiz kalır. Ondan sonra üzerine "sıradan çamaşır suyu" döktüm mü tamamdır. İlk olarak bakkala gidip yiyecek bir şeyler almam lazım. Dolabı yiyecekle doldurup cazibeli hale getirmem lazım.
.
.
.
.Geldim. Baya pahalıya mal oldu ama yapacak bir şey yok. Annemin bakteriyel bir jöle tarafından yenmesini istemiyorum. Kimse istemez herhalde. Dolaba diziyorum aldıklarımı. Dolap dolap olalı bu kadar besini bir arada görmedi. Şimdi sıra jöle yaratığı ikna etmekte.
Kilerin önündeyim.
-cici jöle güzel jöle şimdi kapıyı açacağım seninle oturup konuşacağız. Bak senin amacın ile benim amacım birbirine çok uyuşuyor. Bi oturalım ben amacımı anlatayım beğenmezsen yine ye beni ama senin de benim de yardıma ihtiyacımız var.
+Homur homur
-şöyle anlaşalım tek homur kabul iki homur red tamam mı? Şimdi konuşmayı kabul ediyor musun?
+Homur.
-(Türkçe de biliyor eşoğleşek) Açıyorum kapıyı yavaşça.
Lağn jöle dedik bağrımıza bastık saldırıyosun. Koş koş mutfağa. Nerde bu çamaşır suyu. Aha gel hadi hadi. Noldu kaldın öyle. Kıpırdama sakın. Şimdi yavaşça gel mutfağa doğru. Bak ben iyi niyetliyim. Sana yemek hazırladım. Tatlı yiyelim tatlı konuşalım. Bak şu beyaz dolabın içindekilerin hepsi senin. Git ye hadi. Bu sırada da dünyaya hükmetme planlarımızı konuşuruz. Ohh gir gir ye çekinme. Kendi evinmiş gibi ye. Hoop kapadım kapağı. Yerleştir fişi de. Şimdi jölemiz pembeleşinceye kadar soğutuyoruz. Hahahhaha aman tanrım ne kadar da espiriktüelim. Ooo çok da entelektüelim aynı zamanda. Tam bir devrimciyim. Kafa zehir.
Neyse gidip az facede takılayım 1-2 saat sonra gelirim. Donmuş olur.
.
.
.
.Evet zaman geldi çattı. Şimdi dolabın kapağını açacam. Çamaşır suyu elimde. Açtım kapağı. Ahahha bu ne lan. Koskoca jöle kalmış 5 cm. Büzüşmüş garibim. Oda sıcaklığına varmadan şunu çamaşır makinesine atayım da az duş alsın. Gel bakayım buraya. Attım makineye. Şimdi şuna "sıradan toz deterjan" koyayım. 30 dk 60 derecede yıkayalım. Hadi geçmiş olsun. Bunu da atlattık. Alışmıştım aslında. Benimle konuşan tek yaratıktı. Neyse vazgeçmeden çalıştırayım şu makineyi.
Kilere şimdi "sıradan temizleyicilerle" girip temizleyeceğim. Kaydı kapatıyorum. Buna da pil dayanmıyor. Hep "sıradan piller" kullandığım için herhalde.Cızzt...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klavye Erkeği
General Fiction"Ve kalktı yerinden. "Lan ne yazdım bee" diye içinden geçirdi. Balkona doğru onurlu yürüyüşünü yaptı ve bir sigara yaktı. Kimse onunla boy ölçüşemiyordu. Zira o Aşırı Laik'ti." Her cumartesi yeni bölüm gelecektir. Yorum atmayı ve beğenmeyi unutmayın...