Deel 1

666 26 4
                                    

(Foto is Jonna)

Als ik mijn ogen open schijnt het felle zonlicht in mijn gezicht. "Goede morgen" hoor ik dan. "Morgen mam" Antwoord ik en draai me dan weer teug om in bed en trek de dekens over me heen zodat het weer lekker donker is. "Kom schat,vandaag komt winter thuis" zegt mama dan weer. "Winter?"
Vraag ik verward. Winter is mijn zus. Maar waarom ze weg was? Dat zou ik moeten weten maar , hey. Ik ben net wakker! "Ze ging met je vader haar mate zoeken weet je nog?"
OW ja. "Oké, ik sta al op" geef ik dan toe.

Helemaal aangekleed loop ik de keuken in. "Morgen eff" groet ik de huishoudster. "Goedemorgen mevrouw" begroet ze me. Ik pak een appel en loop dan weer de keuken uit.
"Jonna!" Roep mijn moeder. "Ja mam?" Verward kijkt ze me aan. "Dit kan toch niet meisje?" Terwijl ze me aan mijn sweatshirt trekt. "Wat?" Vraag ik. "Hup!ga je omkleden!" Roep mijn moeder en ze wijst naar de trap. Fijn!

En weer sta ik beneden. Maar dan in een jurkje. Ugh, en deze hakken!!!!! Ik mag niet eens mijn gympen aan. Dan loop ik naar de troonzaal waar mijn moeder al zit. Ik ga ook op mijn mini troon zitten. Nou, hij is eigenlijk niet zo heel klein maar vergeleken met die van mijn vader is hij wel klein.

De deuren worden geopend en mijn vader komt binnen gelopen. Achter hem komt mijn zus en een jongen. En niet zomaar een. Met een perfect gezicht en gespierde armen. Wow, hij is echt hot! Ze komen naar mij en mijn moeder toe en we gaan staan. Mijn vader gaat voor zijn troon staan en zegt:"dit is Tyler, de mate van mijn oudste dochter"
Tyler loopt naar mijn moeder en pakt haar hand en kust er op. Dan loopt hij naar mij. Hij glimlacht en doet dan hetzelfde. Ik voel allemaal tintelingen als hij mijn hand aanraakt.
Mate gilt Amy mijn wolf. Dat kan niet! Verbaast en geschokt tegelijk kijken we elkaar aan. Tylers ogen zijn gloeien geel. "Mine" fluistert hij bezitterig. Zijn stem klinkt dubbel. Dit zegt zijn wolf. Snel herstelt Tyler zich en knikt naar mijn vader om daarna weer naar mijn zus te lopen. Hopelijk heeft niemand het gehoord

OMG! Wat moet ik nu doen?

Your mate!?!? No, he is mine!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu