Steeds meer mensen komen door ons huis. Voor de bruiloft.
Mijn vader heeft hem nog steeds net stopgezet. En dat maakt me gestrest! Niet normaal.Ineens gaat het alarm af. Mijn deur word open geslagen en mijn zus staat daar. Haar haar warrig en make-up uitgelopen. Ze trekt me van mijn stoel af de kamer uit. Ze rent met me naar de kelder. Overal zie ik vechtende wolven. Een overval?
Ze trekt me mee naar de bunker waar mijn moeder al zit.
We rennen naar binnen en winter doet de deur dicht. "Wat is er aan de hand?" Vraag ik bezorgt. "Een overval, en Tyler en papa zijn daar ook ergens" huilt Winter. Oh, nee. "En wij zitten hier maar niets te doen!?!" Roep ik dan.
"Rustig lieverd" probeert mama me gerust te stellen. '
"Nee! Papa is daar, en mijn mate, wij zitten hier niets te doen, ik ga helpen!" Schreeuw ik.
"Nee, Jonna!" Roept Winter. "Wat jullie doen moeten jullie zelf weten. Maar ik ga!" Ik trek de deur open ik shift en gebruik mijn zintuigen om Tyler te vinden.Overal vechtende wolven. Ik stop abrupt als ik een bekende zie. De pikzwarte wolf. Het is de wolf waarmee ik al eerder te maken had.
De alfa. Dan herken ik Tyler.Ik ren als een dolle op de wolf die met Tyler aan het vechten is af en bijt hem hard in zijn nek en gooi hem weg.
Jonna! Ga terug naar de bunker!
ik laat je niet achter Tyler dan word ik onderuit gehaald.
Amy gromt en staat snel op.
Tyler word aangevallen en al snel ik ook. Tyler dood de wolf en springt dan op de wolf die boven mij hing. ga, naar de bunker! Zo kan ik je niet beschermen!
ik hoor het hem bijna schreeuwen.
Ik geef toe en ontwijk de vechtende Wolfven. Ik ren naar de kelder weer naar de bunker. Ik shift dan. "Ik ben het" de deur word geopend en ik word gelijk naar binnen getrokken. "Jonge dame! Dat doe je nooit meer!" Roept mijn moeder boos.
JE LEEST
Your mate!?!? No, he is mine!
WerewolfJonna is 16 en weerwolf. Ze is de dochter van de alfa. Een alfa die de grootste pack heeft. Haar zus winter is 17 en gaat haar mate zoeken. Als ze uiteindelijk terug is met haar mate die Tyler heet beginnen de problemen. Hoe gaat dit aflopen en hoe...