Deel 13

316 17 0
                                    

Ik rijd weer terug naar huis en ga gelijk naar mijn Kamer toe.
Ik mis onze mate piept Amy
me 2
Ik ga op bed zitten en ik staar vooruit.
Als ineens 2 armen om mijn middel worden geslagen schrik ik op. Zachte prikkels gaan door mijn zij.
"Hey schoonheid" zegt hij met een schorre stem en ik bijt op mijn lip.
mate
"Doe dat niet" fluistert hij zacht.
Vragend kijk ik hem aan. Als ik snap wat hij bedoelt bijt ik uitdagend nog een keer op mijn lip.
Hij duwt me zacht naar achter zodat ik nu op mijn bed lig.
Hij plant zachtjes kusjes op mijn hals.
Als ik bibber van de bom schokkjes die ineens door mijn lichaam gaan grijnst hij.

Ik zucht diep. Hoewel ik dit niet wil laten stoppen ga ik toch weer rechtop zitten.
"Wat doe je nou?" Zegt hij verbaast.
"Sorry, maar ik kan dit nu even niet" zeg ik zacht.
"En waarom dan niet?" Hij pakt mijn kin vast en draait mijn gezicht naar hem toe. "Hoe graag ik ook alle problemen wil vergeten, het kan niet" en er loopt een traan over mijn wang.
"Niet huilen" zegt hij met een bezorgde stem terwijl hij mijn traan op mijn wang wegwrijft.
Amy word ondertussen helemaal gek.

Tyler grijnst en ik kijk hem raar aan.
"Je ogen" ik kijk in de eerste de beste spiegel in de buurt en zie dat mijn ogen goud zijn. "Ik verlang gewoon naar je Ty" zeg ik hees. Dat had ik beter niet kunnen zeggen want Tyler gromt zacht drukt meteen zijn lippen op de mijne. Ik kreun zachtjes en Tyler duwt me zachtjes naar achter. Hij pakt mijn handen en pint ze boven mijn hoofd.
"Ik hou zo veel van je" fluistert hij in mijn oor en dan drukt hij teder zijn lippen weer op de mijne. Ik hap even naar adem en Tyler plaatst weer zachte kusjes in mijn nek. Ik kreun van genot en kijk Tyler dan aan. Zijn ogen zijn helemaal goud. Dan kom ik weer bij zinnen. "Ty! Stop als ze erachter komen word ik weggestuurd of iets!" Hij negeert me en ik duw hem op de grond.

"Jonna, je kunt het ook 2 keer vragen" zegt hij en hij wrijft met zijn hand over zijn hoofd. "Sorry,ik dacht dat. Dat je wolf het over nam"
"Stil maar, het is al goed" fluistert hij. En doet een plukje haar achter mijn oor. "Jij weet echt niet wat je met me doet, ik word helemaal er helemaal gek van" zegt hij verlegen bijt ik op mijn lip. "Nu doe je het weer!" Lacht hij. "Mijn god Jonna. Ik wil je hebben" zegt hij. Het laatste stukje zei zijn wolf. Zijn ogen worden weer goud en gloeien een beetje op. Als hij me weer wilt zoenen houd ik mijn hand tegen zijn borst. "Nee" zeg ik. Ik probeer de magische tintelingen te onderdrukken. Hij grijnst naar me. Ik glimlach zenuwachtig. Hij knippert met zijn ogen en ze zijn weer mooi chocola bruin.

"Ehm, winter is opzoek naar me denk ik. Ik ga" nog een keer plaats hij zijn lippen op die van mij en stroomshokjes schieten door me heen. Dan klimt hij uit het raam.
Ik zucht diep. Dat was geweldig, hij is geweldig.
Er word op mijn deur geklopt en ik schrik uit mijn gedachtes op. Winter komt binnen. "Heb jij Ty gezien?" Vraagt ze dan.
zij mag onze mate niet bij onze bijnaam noemen!!!!!
ssssttttt
"Nee, niet gezien" lieg ik.
winter knikt en sluit de deur weer.
ik haat haar
ze is mijn zus

Your mate!?!? No, he is mine!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu