Ik mag weer leuk naar school toe. Ik doe mijn make-up etc bekijk het resultaat in de spiegel. Works for me.
Ik bekijk mezelf in de spiegel. Gaat dit ooit nog goedkomen? Ik ga voorzichtig met mijn vingers langs mijn mark. Ik sluit mijn ogen om te genieten van de tintelingen. "Voelt het fijn?" Verschrikt draai ik me om. Gelukkig is het Tyler. "Ja" lach ik. "Wat nou als ik dit zou doen?" Ik sta op en Tyler kijkt me lachend aan. Hij glijd met mijn vingers langs de mark en drukt er daarna zachtjes kusjes. Een bom van tintelingen ontploffen en ik zucht zacht. "Beter?" Vraagt hij lachend. "Ja" zucht ik. Ik open mijn ogen weer en niet veel later plakken mijn lippen op die van Tyler.Na een tijdje verbreek ik de kus. Tyler kijkt me sip aan. "Ik moet naar school" zucht ik verveelt. "Jammer" Tyler drukt nog snel een kusje op mijn wang en verlaat daarna de kamer. Ik pak mijn tas en mobiel en loop dan ook naar buiten.
Als ik bij mijn auto ben springt Amy bijna uit haar vel.
Ik wil rennen! Doe die stomme deur dicht wil je!
Schijt aan de auto. Ik doe de deur weer dicht en ik shift.
Wel naar school he!
Duhhhh
Ik laat Amy het overnemen en hoe eigenwijs ze ook is luistert ze en rent ze als een dolle naar school.
wat heb jij ineens?
Verassing
We verminderen vaart en voor school shift ik weer.
Ik vang de lekkerste geur op aarde op.
Ik probeer zijn geur te negeren en gewoon naar Iris en Holly te lopen.
Maar als een magneet trekt Amy me maar Tyler toe.
"Hoi!" Lach ik. "Hey, Jonna" lacht hij. Dan zie ik winter haar kluisje dichtdoen.
"Van pap, moet hij nu ook naar school" ze is niet heel blij. Logisch
Ze pakt zijn arm en trek hem mee. Hij trekt een pruillip. Wat me letterlijk laat smelten.Dan gaat de bel. "Stomme *piep* bel!" Scheld ik. Het schelle geluid. Daar zit ik nog steeds mee. Ik had me er niet op voorbereid. Het galmt elke keer weer door mijn oren en ook deze keer doet het verschrikkelijk veel pijn. Ik druk mijn handen tegen mijn oren aan en zak door mijn knieën tegen de muur.
"Meid, je moet echt eens iets aan je spasme gaan doen!" Lacht Madison.
"Houd je kop bitch" grom ik. Arrogante trut!
" gromt het prinsesje nu naar me? Hoor je dat Calvin? Dalijk ga ik dood!" Lacht ze.
Ze steekt haar neus in de lucht en loopt weg tikkende hakjes op de vloer. Boos sta ik op en duw haar tegen de kluisjes. "Help help ze heeft me" roept ze lachend. "Jij" ik prik met mijn vinger bijna haar gezicht eruit. "Moet kappen met je arrogante gedoe bitch" ik laat haar los en loop naar mijn vriendinnen. Ik hoor haar nog lachen en ik grom zo dat ze het hoort. Nu houd ze toch wel haar mond."En, heb je nog met hem gepraat?" Vraagt Iris.
"Niet echt" geef ik toe. Amy springt ineens op en daardoor stoot ik mijn knie tegen de tafel aan. "Wat doe jij nou?." Lacht Holly.
"Hij is hier" fluistert Amy. "Oke, doe die dubbele wolf stem nooit meer! Het is echt eng!" Gilt Holly.
"Doe normaal mens" zegt Iris Holly lach alleen maar.
Zijn zoete geur komt mijn neus binnen en al snel loopt hij de aula in. Mijn winter aan zijn arm geplakt. Ze is duidelijk aan het ratelen en Tyler knikt alleen maar. Ze lopen langs ons op en hij glimlacht naar me. Ik bijt meteen verlegen op mijn lip en kijk dan snel naar mijn oh, zo interessante boterham. "Hij is echt hot" fluistert Holly dan.
"Mogen we bij jullie zitten?" Vraagt winter. "Natuurlijk" winter komt naast mij zitten en Tyler is verplicht op naast Holly te gaan zitten.
"Hoi" zegt ze droog. Ik proest het uit van het lachen. Dat kind is echt niet wijs.
Tyler trekt een van zijn mondhoeken op en kijkt me doordringend aan.
"En hoe vind je het schatje?" Vraagt winter dan ineens. "Wat bedoel je?" Een steek gaat door mijn hart. "Of je het leuk vind op mijn school?" Ze probeert echt de problemen te verbergen voor mijn vriendinnen.
"Ik vind het geweldig" "ik houd van je" zegt ze dan en pakt zijn hand vast.
Blijf van hem af!!!
Mijn ogen beginnen te gloeien van boosheid en ik grijp mijn dienblad vast. Ik kook van woede.
"Ik ook van jou" ik versterk mijn grip op het blad en dan 'krak' ik heb hem doormidden gebroken. Ik kom gelijk weer bij zinnen. Dan pak ik mijn tas en ren ik de aula uit. Iedereen kijkt me aan en ik vlucht naar de wc.Ik zet mijn handen op de wasbak. Oh, my freaking god.
"Jonna?" Het zijn Iris en Holly de de meisjes wc inlopen.
"Gaat het een beetje?" Holly legt haar hand op mijn schouder.
"Sorry meiden" snik ik.
"Dat begrijpen we" zegt Iris.
"Ik zou ook helemaal flippen als ik jou was, ik denk dat ik winter eerder aan haar haren had meegetrokken naar Timboektoe maar dat maakt niet uit" zegt Holly.
"Jij bent echt niet normaal" lacht iris.
"Weet ik toch" en Holly slaat haar haar naar achter alsof ze alles is.
Ik proest het uit. Ze weet me altijd aan het lachen te maken.
"Kom, gaat het weer een beetje Jonna?" Vraagt iris.
"Ja, we kunnen terug. Maar niet naar de aula" daar kom ik voorlopig niet meer.Xx
JE LEEST
Your mate!?!? No, he is mine!
Hombres LoboJonna is 16 en weerwolf. Ze is de dochter van de alfa. Een alfa die de grootste pack heeft. Haar zus winter is 17 en gaat haar mate zoeken. Als ze uiteindelijk terug is met haar mate die Tyler heet beginnen de problemen. Hoe gaat dit aflopen en hoe...