"Dus, hebben jullie elkaar al een beetje leren kennen?" Begint mijn zus dan.
"Ja hoor" zeg ik dan. "En, klikt het een beetje?" Vraagt winter.
"Ik bedoel, kunnen jullie het goed met elkaar vinden?" Lacht ze. "Ja, maar al te goed" Tyler glimlacht naar me als hij dit zegt. Ik voel mijn wangen rood worden. Oh mijn god.
Zak door de grond! Zak door de grond!
Ugh, waarom zo gestrest?
ja hoor, madame die het altijd weet en zeker is van haar zaak. En trouwens als mijn vader hierachter komt ben ik helemaal de pineut. Maar ik moet het iemand vertellen
uh, vrienden? Of ben je soms vriendloos. En hey! Je hebt mij toch?
Ik negeer Amy even en ga dan weer het gesprek volgen. "Ehm, morgen moet ik weer naar school, dus, eh, ik ga maar vast huiswerk maken" "is goed" lacht winter.Oh, winter is zo onschuldig en ze weet hier niets van. Hoe kan Tyler 2 mates hebben? Zo ijsbeer ik door mijn veel te grote kamer heen. De maangodin heeft een fout gemaakt. nee! We horen bij elkaar! Hoe vaak moet ik dat nog zeggen!
als jij het dan zo goed weet! Los jij het dan maar op!
dat is makkelijk! Schreeuw het gewoon, zeg 'Tyler is MIJN mate' das toch niet zo moeilijk?
nee, maar het zal veel problemen veroorzaken, dus voorlopig laat ik het niet aan jou over
wat jij wiltIk ben te gestrest nu. Ik moet gewoon even naar buiten. Ik spring uit mijn raam en land soepel op de grond. Dan concentreer ik me op Amy en zo snel al het kan shift ik al. ah, daar zat ik op te wachten zucht Amy.
goed plan? Kom dan gaan we door het bos!
vind ik maar al te goed!
Ik laat Amy het van me over nemen en we rennen het bos in. De Vrijheid die het bos me altijd geeft komt me tegemoet. Geen problemen. Alleen het bos de vrijheid Amy en ik.
JE LEEST
Your mate!?!? No, he is mine!
WerewolfJonna is 16 en weerwolf. Ze is de dochter van de alfa. Een alfa die de grootste pack heeft. Haar zus winter is 17 en gaat haar mate zoeken. Als ze uiteindelijk terug is met haar mate die Tyler heet beginnen de problemen. Hoe gaat dit aflopen en hoe...