Deel 6

391 20 0
                                    

Als de wekker afgaat sta ik langzaam op en laat alle gebeurtenissen van gister weer tot me komen. Vandaag is het maandag en mag ik weer leuk naar school. Leuk!

Na mijn dagelijkse routine pak ik mijn rugzak in en loop dan naar de auto. Het is mijn auto, ik heb een sport auto. Zou je denken dat ik dan te veel opval. Ja, maar mijn vader laat me niet lopen, fietsen etc. Ik stap in en wil de deur dichtdoen als hij tegen word gehouden. Ik kijk in de chocolade bruine ogen van Tyler. "Doe voorzichtig" zegt hij dan. "Ja,  doe ik toch altijd. En zoals je gister zag kan ik prima voor mezelf zorgen hoor" zeg ik lachend. Hij kijkt om zich heen. Zachtjes plant hij een kus op mijn hoofd. "Tot straks" fluistert hij.
Ik glimlach en sluit dan de Deur. Start de auto en rijd weg.

Als ik op school kom maakt iedereen plaats voor me en komen mijn 2 handlangers naar me toe. "We hebben je zo gemist!" Gillen ze tegelijk.
"Ik jullie ook!" 
"En, hoe is die mate van je zus?" Vraagt Holly. Zal ik het ze vertellen?

Doe maar

"Ik moet jullie iets vertellen. Beloof dat jullie het niet doorvertellen" zeg ik.
"Oh, dan zal het wel echt belangrijk zijn!" Zegt Iris.
"Oke, ik heb dus mijn mate gevonden" zeg ik. Allebei beginnen ze te gillen.
"Ssst" lach ik.

"Vertel meer!" Roepen ze tegelijk. "Wajow! Tweeling telepathie!" Lachen ze weer tegelijk. "Hij, ehm, is dus de mate van mijn zus" je kunt nu een spelt horen vallen. "Ja, wat moeten we daar over zeggen?" Zegt Iris voorzichtig.
Dan gaat de bel. "En onthoud wat Amy zei" zeg ik dan snel.

      -*-

"Maar wat moet ik nu doen?" Het is pauze en we zitten in het hoekje van het plein. "Misschien moet je het gewoon vertellen want ja. Hij is je Mate dus. Ja ik vind dat je het moet vertellen aan je vader want en en dalijk ga jij je mate zoeken en heb je er al een en heeft hij je zus gemarkt en dan ja" ratelt Holly.
Je merkt vast wel dat 'ja' het stopwoordje van Holly is.
"Ik kijk wel, maar dalijk gebeurt er iets vreselijks als ik het mijn vader vertel, ik bedoel, Tyler word de nieuwe alfa" "en het is jij of winter die de Luna word" gaat  Iris verder. Ik knik. "Dit is echt zo moeilijk. Maar het lucht wel op dat ik het iemand kon vertellen. Jullie moeten zweren dat jullie het niet door vertellen"
"Hand op mijn hart!" Zegt Holly. "Mijn hand op mijn hart" zegt Iris dan ook.

Your mate!?!? No, he is mine!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu