We zitten allemaal aan tafel. Tyler en ik hebben nog geen kans gehad om te praten over vanmiddag. "Mevrouw" hoor ik ineens. "Ja?" Vraag ik. "Wat wilt u drinken" de vertrouwde stem van Effie vraagt de zo bekende vraag. "Doe maar een ice tea" antwoord ik. Dan loopt ze weer weg. "En Tyler" begint mijn vader. "Stel je voor aan mijn vrouw en mijn dochter Jonna" Tyler kijkt kort naar mij en wend dan zijn blik af. . "Ik ben Tyler, de mate van uw dochter" even kijkt hij naar mijn vader. "Ik kom niet heel ver hier vandaan maar wel uit een andere pack. De mountain pack. Ik ben een normale weerwolf en niets bijzonders" even neemt hij pauze. "Dus uw dochter blijft de troonopvolgerster" gaat hij dan verder. Ik kijk in Zijn mooie ogen.
Ik krijg een trap tegen mijn scheen. Het is Tyler. Snel sluit ik mijn ogen om Amy in bedwang te houden. "Wil jij nog iets zeggen Jonna?" "Eh, nee vader" zeg ik. Hij knikt en gaat verder met vragen over van alles en nog wat. "Excuseer mij" zeg ik dan. Iedereen kijk mij vreemd aan. "Ik voel mij niet zo lekker" leg ik uit. Ik sta op en bots bijna tegen Effie aan met mijn drinken in haar hand. "Meiden struggels" fluister ik en ze knikt.
Na een tijdje word er op mijn deur geklopt. Kom binnen. Tot mijn verbazing komt Tyler naar binnen. Mate!! gilt Amy weer. "Ehm" begint hij. Hij gaat voor me staan en pakt mijn hand vast. Tylers ogen gloeien zachtjes geel op. De fijne tintels gaan weer door mijn hand heen en ik glimlach. Dan realiseer ik me dat dit helmaal niet goed is en ik trek mijn hand terug.
"Hoe kan dit?" Vraag ik zachtjes. "Dat weet ik niet" zegt hij dan. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan.
Dit kan niet! Dit mag niet! Hij is de mate van mijn zus. En niet die van mij?
Nog steeds kiik ik hem aan. Zijn blik glijd vanaf mijn ogen voorzichtig naar beneden. Amy word helemaal gek maar ik weet haar onder controle te houden.hij pakt weer mijn handen vast en zachtjes trekt hij mij omhoog. Ik sta heel dicht bij hem wat ik niet eens zo heel erg vind. Het is fijn. Het is vertrouwt. Ook al kn ik hem maar een paar minuten. Ik merk dat tylers blik nu op mijn lippen rust. Ik slik.
Doe niet zo verlegen en zoen hem!!!
Hij is de mate van van mijn zus. Niet die van mij.Tyler drukt zijn lippen op de mijne. Ik trek me meteen terug. "Dit kan niet, ook al voelt het geweldig. Het is vast een misverstand" dan loop ik snel de kamer uit.
Waar ga je heen? Dit is jouw kamer waar je zojuist uitliep.
Oh ja
JE LEEST
Your mate!?!? No, he is mine!
WerewolfJonna is 16 en weerwolf. Ze is de dochter van de alfa. Een alfa die de grootste pack heeft. Haar zus winter is 17 en gaat haar mate zoeken. Als ze uiteindelijk terug is met haar mate die Tyler heet beginnen de problemen. Hoe gaat dit aflopen en hoe...