Deel 17

432 18 3
                                    

(Speel maar af tijdens kijken)

"Dit mogen ze je niet aandoen" zegt winter. "Je kunt niet kiezen, dat is onmogelijk" gaat ze verder.
"Maar als je Jonna wil, moet je haar kiezen Tyler" beide kijken we hem aan. "Ik kan dat niet" zucht Tyler. "Ik kan niet tussen jullie kiezen, en de rede dat ik Winter nog niet gemarkt heb. Is omdat ik bang was voor wat er zou gebeuren" ik vind dat Winter goed regeert.

"Maar ik kan jullie ook niet achterlaten" Tyler zit in tweestrijd. hij weet niet wat hij moet doen.
"Ik ga jullie ook niet achterlaten" zegt Tyler. "Wat wil je dan doen Tyler?" Vraag ik. "Weet ik niet" zucht hij. "Wat gaans we doen?" Vraagt winter.
Een traan rolt spontaan over mijn wang.

"Jonna!" Roept Tyler. Hij slaat zijn armen om me heen. "Ik wil dat het stopt, het doet pijn!" Roep ik. "Weet ik" zucht Tyler.

De deur vliegt open. "Tyler, u moet mee met het leger. De konigin is ontvoert door de Red Moon pack" zegt beta Mark. "Mama!?" Roepen ik en Winter tegelijk.
"U behoort tot een van de beste vechters, dus de koning heeft u bevolen om mee te vechten" dan loopt mark weg.

"Het is goed, ga maar" zegt Winter. "Ik kom terug" zegt Tyler. "En we zullen die pack een koekje van eigen deeg geven" een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Dag Winter" hij trekt haar in een knuffel en kust hoor op haar kruin.

Dan komt Tyler Donar mij. "Als ik terug ben, lossen we dit alles op" zegt hij en drukt zijn lippen op de mijne. Na een paar seconden trekt hij zicht terrug. "Dag Winter, dag Jonna, ik hij van je, onthoud dat. Wat er ook gebeurt" en dan loopt hij de kamer uit.

Ja het boek is hergeschreven en ik ben wel tevreden met dit einde, natuurlijk haal ik het andere deel van wattpad af. Dat klopt dan helemaal niet meer.
Er komt wel weer een deel 2. Beloofd.
Maar nu nog even niet. Lees dit verhaal eerst maar eens goed. En laat in de comments weten wat jullie verwachten van deel 2.
Please?

Thx

Your mate!?!? No, he is mine!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu