Sfarsitul Sfarsitului - updated

170 12 2
                                    

Plâng, plâng

 ...gandindu-ma cât am irosit din viața mea stand in aceasta relație. 

Totul ti se pare că se distruge chiar în mâinile tale, ca ați ajuns în acest punct critic fără vreo intenție anume, ci pur si simplu prin câteva greșeli făcute fără voie. Plângi si îți dai seama că suferința și singurătatea e lângă tine mai aproape că niciodată. Inima îți este împărțită în mii și mii de bucatele, care parca vor să stea așa, despărțite si separate.
De ce este așa de grea suferința ? De ce este așa grea viața după o despărțire ? Cândva, cineva mi-a spus "durerea trebuie trăită ". Degeaba spargi, înjuri , plângi ai urli. Durerea ca sta acolo, pentru o perioadă nedeterminată de timp. Va pleca în momentul în care inima ta e complet vindecata.
Sunt genul de persoană care suferă mult, care dacă îi spui că este în vreun fel, pune la suflet. Am ajuns dintr-un moment critic în care viața mea se duce de râpă. Oricât de mult a-i încerca să repari o greșeală faci alte 10 fără să vrei. 

Viața e întotdeauna nedreapta si îți dă câte o palmă exact atunci când ajungi să renunți la zâmbetul forțat si fals și să zâmbești sincer si din suflet. Ai vrea să schimbi tot, să o iei de la zero, dar știi că nu poți.
Viața este doar ceva trecător, cu multe dureri si suferințe, cu multe cicatrici si lacrimi dar care pentru un moment de fericire, uiți de ele.

Sau poate viata nu e asa nedreapta.. poate asta e procesul învățării, al maturizării. As vrea sa cred ca nu e persoana in lumea asta care nu a suferit. De-a-lungul timpului am auzit tot felul de povesti... ca iubirea cauzeaza suferinta. Eu as spune mai mult ca lipsa ei.. Si.. daca stau sa ma gandesc acum, suferinta te invata macar un lucru: ai fi in stare sa iti dai sufletul pentru cineva? 

Buna dragilor , vreau să încep o nouă poveste. Stiu,începutul este ciudat, dar va veti regăsi. Revin cu next în curând. Va pup.

My angelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum