Plimbarea noastră mai după până aproape când se înnoptase. Ajungem in fata case bunicii si vad lumina in casa.
-Cred ca a venit bunica. Spun ușor amuzată.
-Cred ca ar fi cazul să o salut.Intru în casă și o găsim pe bunica stand in bucătărie făcând cred că o supa. Ridica privirea si zâmbește .
-Bine ați venit ,dragilor. Cum a fost ? V-ați distrat ?
-Da . A fost chiar frumos.
-Dar miroase minunat. Ce gătiți acolo ? Spuse Damon cu ochii făcuți cat cepele si vizibil pofticios.
-Supa de pui. Haide. Asezati-va. Este gata,spuse bunica
-A, nu ... știți eu mă grăbesc plus ca nu vreau sa deranjez.
-Tinere,stai jos. Spuse bunica promta si hotărâtă.Se puse lângă mine la masa dreptunghiulara din mijlocul bucătăriei.
-Este delicioasa ,doamna. Gătiți minunat,spuse Damon vizibil satul.
-Multumesc. -Spune-mi bunico. Te rog,fara jena.Eu si Damon am rămas cu gura cascata si nu știam ce să spunem.
-Ce va holbati la mine? Credeți că eu nu stiu ca ați ieșit la întâlnire ?
-Dar bunico,am ieșit ca prietenii.
-Haide mă lași... Dar acel buchet minunat pentru ce l-a adus?
-Din respect pentru ea. Acum ,mă scuzați . As vrea sa plec. Nu vreau să vă mai rețin. Va mulțumesc din suflet pentru cina. A fost incredibil de delicioasa.
-Nu ai pentru ce,tinere. Si te rog,bunico. Să mai treci pe la noi. Ai grija de tine.
-Voi avea. Noapte buna,bunico.
-Noapte buna.Ies după el pe verandă casei. Deja se innoptase.
-Hei,cun vei ajunge acasă?
-Am Masina în apropiere. Stai calma.
-A... ok. Uite,vreau sa îți mulțumesc mult pentru ziua de azi si pentru flori. M-am simțit incredibil.
-Nu ai pentru ce. Vreau un ultim lucru.
-Ce?
-O îmbrățișare.Rad spre el si vad cum își deschide brațele de urs. Mă izbesc efectiv de pieptul lui tare si respir parfumul lui. Stăm câteva momente și apoi spune amuzat.
-Iti cam place în brațe la mine,ha?
-Nu pot spune că nu. Este bine.
-Bine. Voi pleca. Noapte buna Adele.
-Noapte buna ,Damon.Se îndepărtează si rămân sa ma uit pe verandă. Fara. Să mă mai gândesc îl strig în timp ce alerg spre el.
-Damon!!!!Acesta se întoarce și se uită uimit la mine. Alerg până la el si il pup pe obraz.
-Da ai o noapte liniștită .
-Acum sigur o sa am .Dragilor,inca un mic capitol. Stiu ,e puțin dar abia de acum încolo începe acțiunea. Vreau sa îmi spuneți părerea. Vreau sa va cunosc pe voi,cititorii mei.va pup
CITEȘTI
My angel
Teen FictionEste greu să înțelegi când cineva pleacă de jos si își construiește o viață frumoasă desi tentațiile sunt la tot pasul. Dar si mai greu este să suferi din dragoste si sa pierzi ce credeai acum ceva vreme ca este viața ta. Oare va reuși Damon să îi...