Pe tot parcursul drumului am tăcut din gură din când in când fredonând amândoi melodiile ce se auzeau din radio. Drumul nu a fost lung și sincer nu stiu cate minute a trecut de când am plecat , insa in compania nu lui ,parcă zboară timpul.
Oprește mașina in fata unui local , nu îl știam ,la naiba nu am cum sa il stiu. Ma pregătesc sa deschid și eu ușa odată cu el însă spune răspicat :
-Asteapta. Nu cobori încă.
Iese afară și deschide portiera de pe partea lui,își îmbracă haina de costum și apoi trece repede in dreptul portierei mele și deschide.
-Multumesc frumos! Apreciez , răspund eu zâmbind.
-Haide înăuntru.Ma ia de mână și intrăm in local,normal eu prima urmată îndeaproape de el.
Era minunat decorat. Totul era in tonuri calde de crem ,bej și maro deschis, Totul armonizat de o muzica in surdina.
Suntem ghidați spre o masă lângă geam, ceva mai retrasă. Cu cat ne apropiam mai mult de masa cu atât aveam mai mare uimirea. Masa noastră de afla chiar in acel loc unde se putea vedea întreg orașul. Mii de minute de jucau în oraș. Era perfect!
Ne apropiem de masă și , că un galant ce este , îmi trase scaunul să ma așez.
Eram încă uimită de priveliștea minunata.-Deci ?Cum fi de pare ? Mă întreabă nerăbdător să afle părerea mea
-E... E minunat! Îți mulțumesc !
-Hai să lăsăm mulțumirile pe mai tarziu. Ce vrei sa comanzi ?
-Paste!
-Paste sa fie.Toată seara am discutat despre copilărie și amintiri amuzante. Când am plecat spre mașină Damon îmi spune :
-Vreau să cunoști pe cineva ! Știu că o să pară cam devreme asta, dar ea e cea mai importantă persoană din viața mea. Pe sora mea.
-Ohh..Ok. chiar îmi va face plăcere.! Spune eu cu zâmbetul pe buze.E adevărat....Aveam câteva emoții...Dar faptul că mă duce sa ii cunosc sora mă făcea să am încredere în el. Ne urcăm în mașină nu înainte să îmi deschidă ușa și sa ies în mașină. Deja mă luau emoțiile....
Buuun. Gata un nou capitol. Știu că am întârziat mult . Dar cei ce sunt la facultate mă vor înțelege. E plictisitor. Știu. Dar de aici vor apărea acțiuni mai ample. Vreau păreri. Nu voi mai posta până nu vad comentarii cu păreri. Rele sau bune. Va pup
CITEȘTI
My angel
Teen FictionEste greu să înțelegi când cineva pleacă de jos si își construiește o viață frumoasă desi tentațiile sunt la tot pasul. Dar si mai greu este să suferi din dragoste si sa pierzi ce credeai acum ceva vreme ca este viața ta. Oare va reuși Damon să îi...