„Sunt in fata. Va astept!"Erick.
Strig tare un
„haideeeeee!!!!"cat sa ma auda Bonnie si ies pe usa mare.Dat jos din masina sa, Erick vine sa dea noroc cu mine in timp ce are un zambet tamp. Ne cunoastem de ani de zile , parintii lui l-au dat la scoala unde am invatat si eu si sora mea la vreo 2 ani dupa ce am intrat si eu la scoala. La ani ..e mai mic decat mine cu un an dar a terminat livceul inaintea mea. Acum are in brate o parte din afacerea familiei lui:un lant de magazine din care isi scot bani chiar frumosi.
A inceput sa ii licare ochii dupa sora-mea de vreun an. Adevarul e ca el m-a anuntat si a fost primul care a aflat de accidentul lui Bonnie. M-a sunat disperat in acea seara, a ajuns la fata locului, asunat la ambulanta si s-a ocupat de inregistrarea ei in spital. Totusi ..nu a aparut pe acolo cand s-a trezit. Inca nu vrea sa recunoasca ca tine la ea.
- Ce mai faci bai? Nu te-am mai vazut la fata de ceva zile. Ce are fata ai ade ti-a pus asa capac?zise amuzat.
- Bai , dar ce aveti toti cu ea? Am iesit si noi . completez eu
- Esti nebun? Nici la telefon nu ai mai raspuns. In fine, povestim noi alta data. Boniie cum mai este?
Nu apuca sa termine ca usa de dezhide zgomtos, pe ea iesind Bonnie. Mica sirena. Si-a indreptat parul. Si s-a imbracat. Frumos.
Poate ar trebui sa le fac lipeala sau sa ii fac cumva sa spuna ca ma dispera amandoi. Ma urc in spate si o las pe Bon Bon in fata.
Bonnie P.o.V.
Nu știam ce sa fac mai intâi ... să îmi înftrept părul..să aleg cu ce să mă îmbrac... nu vreau să impresionez..dar nici sa trec neobservată.
Îmi place Erick. E prieten cu fratele meu de ceva ani si pot să spun că mi-ar fi tare greu să nu îl văd prin preajmă. A fost mereu acolo când am avut nevoie. Damon nu stie ...însă Erick a fost cel care m-a dus la spital in seara accidentului si a plătit spitalizarea.. mă rog..o parte.
Mereu îmi lua apărarea la școală când cineva se lua de mine. Se comporta ca un frate mai mare...deșiiiiiiiii eu nu îl văd așa. De ceva timp visez cum ar fi dacă...dacă a-m ieși și a-m face chestii de cuplu. Sunt amuzantă. Știu. Dar e așa .. unexpected..
Mă uit lung la Damon care s-a urcat in spate. Fac o legătură de priviri cu Erick. A rămas la fel de sursprins ca mine.
- Ne urcăm azi sau stăm să ne uităm unii la altii?spuse fratele meu morocănos.
Mă urc incet in locul din fată neștiind exact ce trebuia să fac.
- Vom merge putin pe lac. Dăm ceva ture și ne întoacem căci mâine am o zi lungă.
Pe tot parcursul drumului am avut o senzație vagă că Erick ar vrea sa vorbim.
Am ajuns pe las. Mă rog.. pe lângă el. Înțelegeți voi. Damon se îndepărtă să vorbească la telefon. Nu că as fi fana statului singură cu Erick....dar nu vreau. E prima dată când ne vedem după accident. Ultima dată când l-am văzut a fost la spital la mine până a venit Damon.
Se întoarse spre mine cu tot trinchiul. Oh shit. Vrea să vobim.
- Ce faci , domnoișoară?mă întrebă pe un ton ... incă nu imi dau seama dacă sarcastic sau grijuuliu.
- Bine.. mă fâțâi pe scaun , neuitându-mă la el in speranța că va înțelege că nu vreau sa vorbim.
- Cum te mai simți? Să știi că mereu am ținut legătura cu fratele tău referitor la starea ta. M-ai ingrijorat de moarte... ce s-a intamplat..?
- Nu vreau sa corbesc despre asta sa fiu iara certata, toata lumea m-a certat. Mi-a ajuns. Am inteles, a fost o prostie, dar mi-a ajuns. Am inteles. Gata.
Eram epuizata, nervoasa ... nu mai analizam cum trebuie lucrurile. Credeam ca si el voia explicatii.
- Heiii, stai putin, nu izbugni fara sa stii. Vreau sa stiu ce s-a intamplat, poate te pot ajuta cumva. Stiu cum e sa fii certat de toata lumea.
- Vrei sa stii de ce m-am urcat in masina aia nenorocita ? intreb eu , intorcandu-ma cu tot trupul spre el.
- Da , de asta te sacai atat .
- Voiam sa vin la tine. Auzisem ca iara faci curse si voiam sa te vad. Vrei sa stii de ce ? imi era dor sa te vad. Si nu mai voiam sa te vad prin intermediul lui Damon.
Ramasese cu gura cascata. Cu siguranta nu stia ce sa spuna si cu siguranta nici eu.
Amandoi aveam fetele socate insa nu avem timp sa analizam ce tocmai am s[us ca vine Damon si se urca in spate .
- Haideti. E tarziu. Maine imi pleaca iubita si vreau sa dorm.
Porneste masina si mergem in liniste pana la noi acasa.
CITEȘTI
My angel
Teen FictionEste greu să înțelegi când cineva pleacă de jos si își construiește o viață frumoasă desi tentațiile sunt la tot pasul. Dar si mai greu este să suferi din dragoste si sa pierzi ce credeai acum ceva vreme ca este viața ta. Oare va reuși Damon să îi...