Adele pov:
Conversația cu Damon mi-a adus pe fata mea alba un zâmbet larg. Mi-a îmbunătățit ziua considerabil si sincera sa fiu Abia aștept sa il revăd.
Urc în camera mea și o apelez le mama. După două tonuri răspunde :
-Buna draga mea,ce faci ? Spune aceasta cu buna voința în voce.
-Bine mama, mi-a spus bunica ca ai vorbit cu ea.
-Da.... uite chiar ar trebui să discutați. Dylan tor încearcă sa dea de tine . Dar nu îi raspunzi.Flashback ~
În timp ce citeam "sub aceeași stea" telefonul îmi vibra pe noptiera de langa pat. Fantastic. Poza lui Dylan apare pe ecranul telefonului.Ne-am mai certat în decursul relației. Majoritatea din cauza distanței. Dar ne impacam repede. Însă trecuse o luna de când nu mai vorbisem . Si acum ....încerca sa dea de mine.
Mă uit pe tavan și îi resping apelul. Nu mai vreau sa retrăiesc o iubire la distanta.
End flashback ~
-Mama, am fost destul de clara. Nu sunt jucăria lui să apeleze la mine după ce își repara el orgoliul. Nu mai vreau sa ma chinui cu o relație la distanță.
-A venit aici. Te-a căutat. Adele,inca te iubeste.
-Ei bine, eu nu îl mai iubesc.
-Bine... când vi acasă ?
-Zilele următoare. Mai am ceva timp fin vacanta. Te voi anunța. Mama, vreau sa știi că doar pentru că încearcă sa dea de mine nu înseamnă că încă tine la mine.
-Exista cumva Un alt băiat ? Întreabă mama dubioasa
-Nu. Nu există încă. Si chiar de ar exista nu consider ca trebuie sa mai trăiesc în trecut. Prezentul conteaza.
-Bine draga mea. Dă-mi de veste când vii. Să o pupi pe bunica din partea mea.
-Da.. pa pa.Închid convorbirea care m-a enervat puțin. Am o relație speciala cu mama. A fost singura lângă mine după despărțire Dar mereu a ținut cu el. Crescuse în ochii ei cu multe cadouri si complimente. Mereu m-am susținut. Însă când vine vorba de hotărâri , semăn cu tata. Hotărâți sj încăpățânați.
Gandindu-ma la convorbirea cu mama telefonul îmi vibrează anuntandu-ma ca am primit un mesaj.
Deja știam că este el.
Damon:
Draga mea, vreau ca diseară
Să te scot la o ieseală.
Sa te plimb si sa luam cina
Fara sa îți cer eu mana .
La ora 7 să fii gata
Si sa ma aștepți . Voi fi acolo . Te pup.Saluuuuutiii. Stiu ca e puțin dar revin în curând cu next. Vreau sa bag mai multe personaje . Însă ușor ușor vreau sa construiesc acțiunea. Va pupacesc. Seeya'
CITEȘTI
My angel
Teen FictionEste greu să înțelegi când cineva pleacă de jos si își construiește o viață frumoasă desi tentațiile sunt la tot pasul. Dar si mai greu este să suferi din dragoste si sa pierzi ce credeai acum ceva vreme ca este viața ta. Oare va reuși Damon să îi...