Ashton Irwin
Ik lees de brief nog een keer door. Er moet gewoon een aanwijzing instaan!
Lieve Ashton,
Als je dit leest, ben ik weg. Ik moest wel. Het is beter voor jou. Ik liep je muziek carriere in de weg. Nooit zou je op tour gaan zolang ik hier nog zou zijn. Je kan zoeken wat je wilt, maar mij zal je niet vinden. Laat mij los en ga verder met je leven. Ga muziek maken! Het moet gewoon. Je bent de beste broer die ik ooit heb gehad. Ik vertelde je altijd alles en andersom. De laatste tijd heb ik veel voor jou verzwegen. Het is beter als je zo min mogelijk weet. Hij had verteld dat hij nooit terug zou komen. Toch kwam hij terug. Je hebt geen idee wie dat is en dat is beter zo. Ik zal altijd van je houden en ik zal je nooit vergeten. Ik moet gaan.
Dikke kus,
Naomi.
Ik zucht en berg de brief op. Zo vaak heb ik de brief nu al gelezen, maar ik kom er gewoon niet uit. Wie is die jongen waar ze het over heeft? Wat is er in hemelsnaam gebeurt?
"Ash, we moeten gaan," zegt Luke en klopt op de deur.
"Ik kom er aan," zeg ik en trek snel mijn schoenen aan. Naomi heeft ten minste een deel haar zin gekregen. Ik zit in een band, 5 seconds of summer, en nu doen we een wereld tour. Soms is het jammer dat Naomi hier niet is, maar ergens heeft ze wel gelijk. Als zij nog thuis was, dan was ik nooit geweest. Maar hoe het nu is, zonder haar, dat is ook niet fijn. Ik mis mijn kleine zusje.
"Ash, kom nou!" roept Michael en beukt op de deur. Ik zucht en doe snel open.
"Ik ben al klaar," zeg ik en trek mijn koffer mee. De boys knikken en allemaal lopen we naar de tour bus. Vandaag gaan we terug naar huis sinds vier maanden. Ergens vind ik het leuk, maar ik zie er ook tegen op. Het betekend dat ik weer in de buurt ben van alles wat er rond Naomi is gebeurt.
Vijf jaar geleden is ze verdwenen. Zomaar. Zonder reden. Alles van haar ligt er nog. Die brief had ze verstopt op een plek waar alleen wij vanaf wisten. De politie heeft alles onderzocht maar dat leverde niks op. Alles wat ze zeggen is dat ze is weggelopen van huis. Niemand geloofde dat. Waarom zou ze zoiets doen? Ze had alles hier. Een ding is zeker: ik zal er achter komen wat er met Naomi gebeurt is...
JE LEEST
✔️I am Back
FanfictionNaomi Irwin, weggelopen van huis. Krantenkoppen stonden vol. 5 jaar later komt haar broer, Ashton, ergens achter Was Naomi wel weggelopen of was er iets heel anders aan de hand? *credits voor het idee naar @Infra-Roodborstje*