Ashton Irwin
Daar sta ik dan, bij de harten boom. Alleen Naomi en ik wisten van deze plek. Het is zo afgelegen en rustig, dat is waarom wij hier graag kwamen. Ik klim in de boom en ga daar zitten.
Uren zit ik hier nu al en er is nog helemaal niemand geweest. Ik klim uit de boom en ga terug naar huis. Alles is al donker, dus iedereen slaapt al. Zachtjes loop ik naar boven en ga in bed liggen. Mijn oog valt op een witte envelop op mijn bureau. Vlug maak ik hem open en lees hem langzaam door.
Hey Ash,
5 Seconds of Summer is vet. Je hebt het ver geschopt samen met je vrienden. Ik ben zo trots!
Het spijt me dat ik er niet voor je was. Ik zag je en wauw wat ben je veel veranderd! Maar dit lees je niet zomaar en ik schrijf dit niet zomaar.
De reden: Jack is eerlijk geweest maar hij weet meer. Door de juiste vragen te stellen zal je verder komen, maar wees op je hoede. Het is dichterbij dan je denkt. Zorg dat je morgen om 16:00 uur alleen bent. Waar maakt niet uit. Check overal of je echt alleen bent. Wees voorzichtig.X Naomi.
Naomi was hier? Ze heeft mij gezien? Ze weet van mijn band? Wauw. Ik vouw de brief op en kruip onder de dekens.
***
"Dus Naomi heeft deze brief hier neer gelegd?" vraagt Michael.
"Ja. Ik was even weg en toen ik terug kwam lag dit er," zeg ik en pak de brief weer terug.
"Hoe weet je zo zeker dat het Naomi was?" vraagt Calum. Ik haal mijn schouders op.
"Misschien moet je camera's ophangen. Zo kan je terug kijken of het ook echt Naomi is," stelt Luke voor.
"Goed idee," zegt Calum!
"Laten we dan maar de spullen gaan halen," zeg ik.
wie heeft er een leuke originele vraag voor 5sos? Please comment! I really need it!
JE LEEST
✔️I am Back
FanfictionNaomi Irwin, weggelopen van huis. Krantenkoppen stonden vol. 5 jaar later komt haar broer, Ashton, ergens achter Was Naomi wel weggelopen of was er iets heel anders aan de hand? *credits voor het idee naar @Infra-Roodborstje*