part 26

566 32 5
                                    

Luke Hemmings

Naomi laat mij los en kijkt mij bang aan.

"Wat is er?" vraag ik. Naomi kijkt mij aan, maar zegt niks. Ze trekt mij mee en mompelt wat.

"Wat is er in hemelsnaam aan de hand?" Naomi draait zich naar mij om. Haar blik is kil, emotieloos.

"Hij was hier. Ik zag hem staan," zegt ze en slikt even.

"Wie?"

"Hij, die er voor heeft gezorgd dat ik weg moest bij Ashton. Sorry Luke, maar ik kan dit niet. Ik kan het je niet aandoen." Naomi laat mij los en wil wegrennen, maar ik pak haar stevig vast.

"Je gaat niet weer weglopen. Blijf voor de verandering. We komen er wel uit." Naomi kijkt even bedenkelijk en knikt dan toch.

"Maar kom nu dan alsjeblieft mee," smeekt ze. Ik knik en loop achter haar aan. Met een hele omweg gaan we naar het hotel, waar Naomi meteen haar koffers inpakt.

"We gaan morgen was weg," zeg ik.

'Luke, ik kan hier niet blijven nu. Ik moet nu weg."

"Goed, dan gaan we vanavond," zeg ik en begin ook in te pakken. Ik wil nu wel eens weten wat er in dat koppie van haar omgaat, maar eigenlijk ook weer niet. Als we alles spullen hebben ingepakt, haasten we ons naar buiten.

"Wat zeggen we tegen de jongens?" vraag ik.

"Ik bel Ashton wel," zegt Naomi en pakt meteen haar telefoon. Ze begint te bellen en ik wacht geduldig tot ze klaar is.

"We kunnen gaan," zegt ze dan en zo gaan we dan terug naar huis.

✔️I am BackWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu