Ashton Irwin
Ik vouw de brief weer op en zucht. Lauren is ondertussen vertrokken. Ik word steeds meer nieuwsgieriger. Waarom laat Naomi daar een brief achter? Waarom mag ik niets weten? Ik word hier zo gek van!
Ik sta op en loop naar mijn eigen kamer. Meteen ga ik op bed liggen en sluit mijn ogen.
"Ash! We moeten gaan!" roept Naomi naar boven. Ik zucht.
"Geen zin. Ga alleen!" roep ik terug. Naomi stampt de trap op en mijn deur vliegt open.
"Je weet dat ik niet graag alleen ga," zegt Naomi en kruist haar armen voor haar borst.
"Goed. Ik ga mee. Waarom moeten we op dit moment boodschappen doen? Het is bijna tien uur 's avonds," zucht ik. Naomi zucht ook.
"Kom nou maar gewoon," zegt ze en trekt mij mee. Ik grinnik. Samen lopen we naar de avond winkel. Naomi haar telefoon gaat af. Ze schrikt een beetje en kijkt op haar telefoon. Haar gezicht trekt wit weg. Ik doe alsof ik het niet heb gezien. Vast haar vriendje of misschien haar ex? Naomi bergt haar telefoon weer op en steekt haar handen in haar zakken. We kopen alles wat we nodig hebben en gaan weer terug naar huis.
"Waarom wilde je ook al weer niet alleen gaan?" vraag ik als we de boodschappen opruimen.
"Gewoon. Ik houd niet van het donker."
"Eerst hield je van het donker," antwoord ik verbaasd en kijk haar vragend aan.
"Ja, maar dingen veranderen. Mensen veranderen." Ik zucht. Weer zo'n vaag antwoord. Het lijkt wel alsof Naomi de laatste tijd niets anders kan zeggen. Ze loopt naar boven. Haar tas ligt nog op tafel. Snel kijk ik erin en zie haar telefoon liggen. Ik open het laatste berichtje:
Morgen 20:00 bij de kerk. Wees er -A
A? Who the hell is A? Ah ik snap hem al. A staat voor Alex, haar vriendje. Vlug leg ik de telefoon terug en ga dan naar mijn eigen kamer. Alex was wel heel kortaf. Zit het wel goed tussen die twee?
Ik schrik wakker. Alex! Ik moet met Alex praten.
JE LEEST
✔️I am Back
FanfictionNaomi Irwin, weggelopen van huis. Krantenkoppen stonden vol. 5 jaar later komt haar broer, Ashton, ergens achter Was Naomi wel weggelopen of was er iets heel anders aan de hand? *credits voor het idee naar @Infra-Roodborstje*