part 13

774 43 2
                                    

Naomi Irwin

Ashton heeft mijn foto gezien en dat is een goed iets. Hij heeft gereageerd en meteen daarna heb ik de foto verwijderd en het account. Waarom? Het moest. Van hem. Ik had geen keus.

Met een diepe zucht pak ik mijn tas en werp nog een laatste blik in de spiegel. Ashton zal mij niet herkennen. Voor dat ik wegging, had ik bruin haar en blauwe ogen. Nu lijk ik net een gothic. Mijn haar is Granny grey met een paarse/blauwe vloed. Ik heb groene ogen en enorm veel make-up op. En ik haat het! Het is gewoon vreselijk. Ik heb een zwart kort broekje aan, met één of andere kanten panty en een shirt met het 5os logo.

Van buiten hoor ik getoeter. Meteen loop ik er heen. Zonder iets te zeggen stap ik in en we rijden weg Voor het gebouw stap ik uit. Ik smijt het portier dicht en loop dan naar de gillende meiden massa. Dat ze zoveel geluid kunnen produceren...

Eindelijk mogen we naar binnen. Ik baan mij snel een weg tussen alle fans om zo ver mogelijk vooraan te staan. Eigenlijk mag het niet, maar Ashton moet mij zien! Ik kan dit gewoon niet langer. Ik doe mijn lenzen uit en vertrap ze op de grond. Ik weet dat hij mensen hier zal hebben, maar dat boeit mij niet. Gestraft zal ik zeker worden. Hoe het ook went of keert, pijn zal ik na vanavond lijden.

Ik word helemaal tegen het hek aangedrukt en hap naar adem. Een beveilig ziet dat en tilt mij meteen over het hek heen.

"Gaat het?" vraagt hij bezorgd. Ik knik, nog steeds happend naar adem. De beveiliger begint te lopen en ik voel hoe mijn ademhaling steeds gejaagder word. De beveiliger zet mij op een stoel neer.

"Wie is dat?" hoor ik een bekende stem vragen. Er gaat iemand gehurkt voor mij zitten.

"Ontspan. Haal diep adem," word er kalm tegen mij gezegd. Ik sluit mijn ogen en focus mij op mijn ademhaling. Ik heb het nog steeds tegen drukte. Echt waar, ik haat het. Na een tijdje is mijn ademhaling weer redelijk normaal. Ik open mijn ogen weer en neem de ruimte in mij op. Gitaren, drumstel, bank, kledingstukken, er staan van alles en nog wat in de kamer. Mijn oog valt op drie jongens die op de bank zitten. Eén iemand zit voor mij. Ashton.

✔️I am BackWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu