Part 20

669 37 3
                                    

Naomi Irwin

Langzaam open ik mijn ogen, waarna ik ze meteen weer sluit.

"Naomi?" hoor ik iemand zachtjes zeggen. Nogmaals open ik mijn ogen en zie een jongen met blond haar naast mijn bed zitten. Ergens komt hij mij bekend voor, maar ik kan hem niet koppelen aan een naam.

"Hoe voel je je?" vraagt hij lief.

"Wie ben jij?" weet ik uit te brengen. Hij kijkt mij even bezorgd aan, maar glimlacht dan.

"Ik ben Luke Hemmings, een van de beste vrienden van je broer."

"Broer?" Geschrokken kijkt Luke mij aan.

"Wat is er?" vraag ik meteen.

"Weet je het meteen?" Vlug schud ik mijn hoofd.

"Jij en Ashton probeerden samen zelfmoord te plegen. Jullie poging is mislukt. Jij bent wakker, maar Ashton nog niet..." Geschrokken kijk ik hem aan. Langzaam komen er herinneren terug.

"I-ik moet hem zien," stotter ik. Luke knikt. Hij schuift het gordijntje naast mijn bed open en Ashton ligt daar op een bed. Allemaal draadjes  zitten verbonden aan zijn lichaam.

"Het is mijn schuld," fluister ik en een traan rolt over mijn wang. Luke kijkt mij niet begrijpend aan.

"Ashton wilde zelfmoord plegen door mij. Ik was elke keer weg en kwam weer. Hij kon het niet meer aan..."

"Ik denk dat je hem heel wat uitleg verschuldigd bent," zegt Luke zacht. Ik knik. Dat ben ik zeker.

Ik wil een nieuw boek beginnen, maar ik wil het liefst dat hij totaal anders is dan de andere verhalen die ik op wattpad heb staan.

Iemand een idee??

✔️I am BackWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu