Ashton Irwin
Daar zitten we dan. Met zijn allen zitten we op de kamer van Naomi. Alles hebben we overhoop gehaald. Er zijn geen andere brieven of dingen. Het heeft helemaal niets opgeleverd. Steeds meer begin ik het gevoel te krijgen dat Naomi niet zomaar weg is. Maar wie zou haar dit aan doen? Wie zou haar al die dreig berichten sturen?
"Wat moeten we hier nou mee? Jack kan ons niet meer vertellen en de enige die hier echt van weet is Naomi zelf," zegt Luke.
"Wie zou hier vanaf kunnen weten? Er moet toch iemand zijn aan wie Naomi dit zou vertellen?" vraagt Calum.
"Naomi en ik praatte altijd over alles. Ik heb geen idee aan wie ze het zou vertellen," zeg ik zacht en staar naar de foto van mij en Naomi.
"Nog steeds snap ik er geen bal van. Werd Naomi nou bedreigd en is ze daarom weggelopen?" vraagt Michael.
"Niet weggelopen, niet vrijwillig dan," zeg ik. Mijn mobiel gaat.
Vanavond onder de hartenboom om 22:00 uur. Kom alleen -A
Fijn. Gaat diegene mij nou ook al stalken?
"Van wie is het?" vraagt Luke.
"Een melding van Twitter," lieg ik. Ik berg mijn telefoon weer op en zucht.
"Dus, wat gaan we nu doen?" vraagt Calum.
"Laten we beginnen bij het begin. Naomi kreeg die berichtjes op haar telefoon. Dan moeten we beginnen met haar telefoon," zegt Luke.
"Die heeft volgens mij de politie nog of hij ligt ergens hier in huis," zeg ik.
"Ik vraag het wel aan Lauren," zegt Michael en loopt de kamer uit. Even later komt hij terug met lege handen.
"De politie heeft hem nog," zegt hij en ik zucht.
"Dan moeten we die morgen maar gaan ophalen. Nu heeft geen zin meer," zegt Calum.
"Ik vraag wel of Jack wat kan regelen," zegt Luke. Weer knik ik.
"Ashton! Eten!" roept mijn moeder naar boven. Met zijn alle lopen we naar beneden en neem ik afscheid van de jongens.
JE LEEST
✔️I am Back
Fiksi PenggemarNaomi Irwin, weggelopen van huis. Krantenkoppen stonden vol. 5 jaar later komt haar broer, Ashton, ergens achter Was Naomi wel weggelopen of was er iets heel anders aan de hand? *credits voor het idee naar @Infra-Roodborstje*