- Shu -
Erai pe paja sub un palmier și tocmai te pregăteai sa intri în apa.
-Shu-san, vii în apa?
- Mai târziu.
- Cum vrei.
Ai plecat singurica spre mare. Te jucai cu valurile si priveai soarele strălucitor care sta deasupra norilor pufoși și curați. Deodată tresari când simți mână cuiva pe umarul tău.
- Shu?
- Mi-ai lipsit.
- Serios?
Ii zâmbești cald iar ochii lui Îți transmit iubire și pasiune.(și putina lene :)) Nu așteaptă mult și te prinde de mijloc trăgându-te mai aproape de el. Valurile se mișcă ușor pe lângă voi iar vântul va adia ușor pe la urechi.
- ...
Nu știai ce sa zici . Tot ce faci era sa îl ți și tu în brațe.
- Shu-san ?
-. . .
- Shu-san, știi... Mă întrebam...
-. . .
- Shu-san! *voce nervoasa*
- Shu-san. . . *voce tandra*
Nu mai zici nimic, doar Îți înfigi capul în pieptul lui. Te strânge și el mai tare și apoi...Da un val peste voi...
(credeați ca va las în suspans? Hai ca nu sunt așa de rea...)
-Kyaaa! *sunete de apa în gura...*
Se pare ca Shu era încă în picioare, dar tu ai căzut în apa ca o balena... Te ridici și în cap aveai o alga de mare cât casa.
Te uiți buimacita la Shu care te privea și el uimit, dar în cele din urma a început sa rada.... de rușine Îți venea sa te scufunzi în apa și acolo sa rămâi.
- ____ - chan
Se apleca la tine, deoarece apa era pana la brâu, îți dă jos alga și te sărută. Bine, acum chiar esti paralizata. Te ridica în picioare și Îți sărută gatul, urmat de o muscatura.
- Ghh...
Tot ce îți amintești au fost acei ochii albaștri ca un cer senin.
CITEȘTI
You and your L♡VE ~Diabolik Lovers ~
FanfictionMinipovesti cu tine și feblețea ta din Diabolik Lovers (Sesonul I si II) + informații și curiozități.