Cine este ea?! - Kou

202 14 1
                                    

Erai singura în camera de hotel, întinsă în pat, așteptându-l pe Kou să se întoarcă cu mâncarea de la restaurant. Ati comandat mâncarea voastra preferată, iar tu nu mai aveai răbdare. La un moment dat, de pe hol încep să se audă voci. Una dintre ele era sigur a lui Kou, iar cealaltă voce feminină, nu o cunoșteai. Te-ai apropiat de ușa și ai ascultat cu atenție conversația dintre cei doi.
Kou:  Haha... Domnisoara va spun pe cuvânt, nu sunt cine spuneti ca sunt.
Ea: Ba da! ESTI KOU! Esti idolul meu preferat!  Testele de pe internet spun că suntem suflete pereche!!! Sărută-maaaaa!
Kou:  Ehe... Haideți să nu exagerăm...
?- OMG!
?? - Ala e Kou???
??? - Oh Doamne chiar el este!!!
? - Kou-san!!!
?? - Fă o poza cu noi Senpai!
? - Kyaaaa!
Kou - Jesus Christ!!!!
Niste pași rapizi se aud din ce în ce mai aproape de ușa camerei voastre.
- [Y/N] DESCHIDE USA! REPEDE!

~Fata agresivă~

Deschizi ușa cu putere și iti întinzi mâna în sper fete, ca să le oprești.
- Ce e cu toată zarva asta după iubitul MEU?
?? - Huh?
- Da ati auzit bine!  Kou are iubită!  Pe mine! Așa că ar fii bine dacă ati putea să ne respectați și pe noi cât și relația noastră prin a arăta puțin bun simt în preajma unui idol. Ce ati face dacă ati fii în locul lui? Cum v-ați simții?
?? -...
??? -...
- Așa că dacă vreti sa faceti o poza cu el sau să îi cereti un autograf, faceți o ca atare: în ordine și disciplina. Și el e un om ca și noi.
? - Are dreptate...
Toate fetele:  Ne pare rau Kou-sama.
Kou - Este în regulă! O să vă dau câte un autograf după ce servim prânzul. :3
Fetele - Yey! Mulțumim și pofta buna!
- Asemenea.
Ati intrat amândoi în camera.
- Of Doamne, esti bine?!
- Da, sunt bine. Le-ai pus la punct nu glumă, Neko-chan!
- Nu vorbeam cu tine,  vorbeam cu mâncarea.
Îi iei mâncarea din mâna și începi să o desfaci.
- Ti-am spus cat de mult te iubesc pe tine, dar și apetitul tau?
- Hehe.

~Fata sensibilă~

Deschizi repede ușa și o închizi la fel de repede.
- Of Doamne, esti bine?!
Avea o față îngrozita, părul ciufulit și brațele lui erau roșii, probabil din încercarea de a-și elibera mâinile din ghearele fanilor.
- Trebuie să ai mai multă grijă de acum în colo.
Te apropii de el și îl iei în brațe, auzindu-i inima cum bate puternic.
- O să am... și iti răspunde la îmbrățișare.
- De-acum în colo, o să fiu bodyguard-ul tau! 
- Ehehe... Esti prea kawaii pentru asta...
- Ba nu! O să îmi i-au un pistol cu apă! Și o să trag în ele când se apropie de tine,  Kou-kun!
- Asa să faci. și așează un sărut ușor pe fruntea ta.
- Nu o să le las să te atingă!! Pentru ca esti doar al meu! Nu Kou-sama...
Și câteva lacrimi iti alunecă pe obraji. Kou așează pachetul cu mâncare pe noptieră și te ridică în brațe, așezându-se pe pat și punându-te pe genunchi lui.
- M-am indragostit de cea mai frumoasa și buna neko din lume. Iti promit ca voi avea grijă de tine până la infinit și mai departe, de aceea trebuie să iti mărturisesc ceva.
-*Snif* Sper ca nu ai o amantă...?
- Hahaha. Nu.
- Atunci?
- Sunt vampir.
- Ceee...?
Pac mușcătura de gât, pac leșinat pac sfârșit. 

Prea siropos? Da? Nu? Părerii. Dați-mi PĂRERI!

 You and your L♡VE ~Diabolik Lovers ~ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum