Zi pe plaja cu Kanato

630 29 1
                                    

O zi minunata pe plaja. Tu, Kanato, Teddina și Teddy stăteati pe un prosop, la umbra unui palmier.
- Mă bucur ca ai acceptat sa stai cu mine pe plaja. Știu ca nu îți prea place soarele...
- Am vrut sa te răsplătesc pentru acele brioșe cu mure... nimic special...
- Hmm...
În ciuda faptului ca sunteți un cuplu, sunteți puțin distanți. Ceva nu merge... mintea ta Îți zbura în alte părți: are pe alcineva, Și-a pierdut interesul sau mai știu eu ce.
- Vrei sa facem ceva...?
- ...
- Hei! Mă auzi? ____!
- Da!!! Scuze... Eram pierduta prin gândurile mele...
- Din cauza mea?
- ?!
- Oww... Teddy mi-a spus ca nu ești fericita cu mine. Te rog spune-mi ca greșește, ____.
Uimita de aceasta afirmație (dar nu ca Trump e președintele Americii -_-) o iei pe Teddina în brațe.
- Dar Teddina mi-a spus ca tu nu mă mai placi, nu Teddina?
- Cum sa spună așa ceva! Minte!
- Nu vorbi așa cu ea... :'(
-Oh. Scuze.
- *chicot* Ce kawai ești,  Kanato - kun...
- Eu? Tu ești cea kawai aici...
Roșești... (evident) apoi te i-a de mână și te trage lângă el. Amândoi va rezemat spatele de trunchiul palmierul. După o perioada de tacere, Kanato se întoarce spre tine.
- Teddina nu are dreptate. Ești... Foarte importanta pentru mine.
Și te sărută. <3 Dar când te-ai mișcat, nu știu cum ai reușit sa te zgârii pe spate. Simți cum o picătură de sângele se scurge ușor pe se șira spinării.
- Auci! Kanato - kun cred ca m-am julit în scoarță copacului...
După ce vede rana, rămâne ațintiți cu ochii la sânge.
- Kanato...Agh!
Te musca puternic din locul cu pricina. Nu îți mai aduci aminte decât privirea lui Teddy. Goală... Fără pic de sentimente...

 Fără pic de sentimente

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
 You and your L♡VE ~Diabolik Lovers ~ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum