Cine este ea?! - Ruki -

216 10 0
                                    

Te- ai trezit pe sezlongul lui Ruki. Erai puțin buimacita și speriata de noua latura a lui. Te ridici și începi sa îl cauți pe plaja.
După câteva ore te dai bătută. Nu știi unde era sau... Erai... pe scurt da, te- ai pierdut.
- Oh...
Erai singurul om de pe plaja. Soarele deja se pregătea să apună, iar tu habar nu aveai ce sa faci.
"- Ar trebui să îl găsesc pe Ruki, apoi am putea merge împreună la hotel. Dar unde il găsesc..."
Norocul tau a fost ca ai dat peste în panou cu harta stațiunii.
- Hmm... Eu sunt aici... Deci hotelul e... Chiar peste păduricea din fața mea. Ah! Se pare că stațiunea are și o bibliotecă publică. Sigur acolo s-a dus Ruki!
Ai început să alergi spre biblioteca, sperând că poate îl vei găsi acolo. Ai deschis ușa gigantică și ai pășit încet înăuntru. O liniște profundă te-a cuprins deodată.
"-Hmm, acum imi dau seama ce enervanti sunt pescărușii."
Biblioteca părea a fii și ea goală,  poate totuși Ruki nu este aici. Oare unde...
"- Este chiar acolo."
Stiu și eu, multumesc frumos, dar trebuie să creez suspans și act...
"- Treci peste. Ma duc sa-l pup."
Ce?! Nici gând! Nu așa trebuie să se întâmple! Tu trebuie să-l vezi cu alta fata și sa ai două reacții diferite și...
"- Lasa toată drama asta. În plus lui Ruki îi este sila sa și trăiască, dar sa mai și cucerească fufe."
Da... Dar...
- Ruki-kun!
- Ah, [Y/N], ma bucur ca ai venit.
HEI CE NAIBA SE ÎNTÂMPLA AICI?!
- Ămmm... Ce e cu...
- Poveste lungă...*îl saruta pe Ruki*
- Mm...
Stiti ceva? DEMISIONEZ! Nu sunt plătită suficient pentru asta.
- Eh.
Dar înainte mai am ceva de spus. Și din senin, Ruki s-a ridicat și s-a dus 2 metri depărtare de [Y/N],  în timp ce pe ea a căzut un raft de cărți.
-Aaaaahhh!!!

Sfârșit. :)

Hei Hei lume...
Stiu ca am fost dată dispărută de un an și ceva. ;-;
Dar am o explicație. Bine, de fapt nu am nicio scuza... În fine...
Am picat într-o până de idei de un an și ceva,iar acum m-am gandit ca ar fi frumos și dragut din partea mea să nu vă dezamăgesc și să termine acestă carte.
Va multumesc pentru înțelegere, vampirașii mei. Ne vedem pe parcursul cărții! :) ❤

 You and your L♡VE ~Diabolik Lovers ~ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum