După ce cântărețul crizat a plecat de la tine din casa, nu a putut sa nu îți lase un bilet la concertul lui din seara asta. Te-ai imbracat intr- o pereche de blugi cu talie înaltă, un tricou alb scurt pe care scrie Meow cu sclipici negru și o pereche de pantofi cu toc roșii. Acum ca ești gata ai plecat spre sala de concert. Când i-ai arătat bodyguard - ului biletul acesta te-a luat de braț și te-a tarat în interior.
- Da-mi drumul gorilo!
- Hei!
Vocea lui Kou se auzi din spatele meu.
- Când am spus sa o aduci aici, nu m-am referit ca pe un sac!
- Mă scuzați domnule Kou.
Namila Îți da drumul și imediat ce ești eliberată Kou sare pe tine și te i-a în brațe.
- Ce mă bucur ca ai venit Neko - chan!
- Mhh... mai ușor! Ca mă omori!
- Mmm... Scuze.... Haide vino ! In curând trebuie sa intru pe scenă!
- Huh? Nu merg în public?
- Nu, nu, nu! Tu vii cu mine!
Te i-a de mână și te așează în boxa VIP, deasupra celorlalți oameni. Acolo era un foliu roșu de catifea cu detalii aurii și totul arata ca la un hotel de 6 stele.
- Tu vorbești serios ca aici voi sta?!
-Da simte - te bine și enjoi the show!
Dispare la fel de repede cum și a apărut. Tu încă privești la mesele încărcare cu aperitive de lux si la fântâna de ciocolata.
- Asta înseamnă sa fii mafiot...
Te așezi și începi sa te îndopi cu de toate. La sfârșitul concertului...
- As ruga-o pe ____ sa vina pe scena. Da tu, drăguț-o!
Toate fanele saltă în sus de invidie și tu aproape ca ai scuipat din gura crevetii. - Bine Neko - chan, dacă nu vii tu vin eu la tine!
Din cer coboară o eșarfă gigantică. Kou se prinde de ea și ca prin magie ajunge sus la tine și te i-a cu el pana pe scena.
- Ești norocoasă. Și kawai.
Spune în microfon și toată sala rămâne muta.
- Aoleu...
- Chiar așa de rău sunt?
- Nu. Dar cred ca crevetele ăla vrea sa iasă...
CITEȘTI
You and your L♡VE ~Diabolik Lovers ~
FanfictionMinipovesti cu tine și feblețea ta din Diabolik Lovers (Sesonul I si II) + informații și curiozități.