Am mai pus o poza cu mine... Yey...
~ Subaru ~
• Te scoate la o cina romantica sub clar de luna în Las Vegas. Yay!~ Shu ~
• Mergeți împreună la opera, dar adevăratul cadou este în pauza dintre acte.... La baie... împreună ☺~ Raito ~
• Ați văzut Fifty Shades of Gray? Știți aceea camera mai "speciala"?
Distracție plăcută. ;)~ Ayato ~
• Mergeți împreună la o cursa de motociclete și apăreți pe ecranul acela uriaș în care trebuie sa te săruți.~ Reiji ~
• Te scoate la Pizza... și ați avut o noapte alba. :)
~ Kanato ~
• Ați stat acasă și te surprinde cu 26 de torturi pe care scrie *Doar scrie la mulți ani* cu scuza ca cofetarul e un dobitoc. Era sa faceți diabet. -_-~ Ruki ~
• Te- a dus intr-un tur în jurul lumii și ti-a luat tot ce ti-ai dorit.~ Kou ~
• Te-a luat cu el intr-un turneu internațional în tara ta favorita, unde ați avut o cina romantica și o noapte alba. Mâârr... :)~ Yuma ~
Din cauza lui ai căzut un noroi, era sa intri în spital din cauza unui stup de albine care ti-a căzut în cap și era sa faci infarct când ai văzut tarantula lui de companie. Pe scurt, ziua ta a fost oribila. :( Dar în final ti-a dat un lănțișor cu inițialele voastre. Wow...)~Azusa~
Ați mers împreună la planetariu și te-a îndopat de vata de zahar. :)
CITEȘTI
You and your L♡VE ~Diabolik Lovers ~
FanfictionMinipovesti cu tine și feblețea ta din Diabolik Lovers (Sesonul I si II) + informații și curiozități.