Îmi pare rău -Raito-

1K 70 6
                                    

Te așteptai sa se întâmple asta... pana la urma e un pervers fără inima... (fără supărare) dar chiar sa vina cu alta fata în camera voastră și sa facă Hmm... acolo chiar te-a enervat. Au trecut 2 zile de când nu ați mai vorbit. Poate pentru ca nu ai mai ieșit din camera ta de atunci. Poate destinul tău era sa ramai singura, fără nimeni, doar tu și o duzina de pisici... :( Stăteai pe pervazul ferestei tale gigantice din camera. Erai înconjurată de puritatea albului imaculat. Nici acum nu poți crede ca ai ajuns în aceasta lume magica, parcă desprinsa din povesti, și ca prințul tău (pervers) a găsit o alta prințesă mai frumoasa ca tine...
- Hei!
Gândurile ti-au fost spulberate de glasul unui băiat.
- Aici jos!
Privești în jos dar nu îți dai seama cine este deoarece se întunecă se afară.
- Bitch-chan!
Acum știi cu siguranță cine este =_=
-Ce vrei, tampitule!
-Sa îmi cer scuze...
- Și ti-au trebuit 2 zile sa faci asta?
- Pai am căutat tot hotelul după tine.
- -_-
-Serios! Am bătut la fiecare ușa ca sa te găsesc.
- De ce nu ai întrebat la recepție?
- P-pai...
- :)
- Nu asta contează! Bitch-chan îmi pare foarte, foarte rău... nu știu ce a fost în capul meu... Am băut prea mult la bar și cred ca am avut halucinații cu tine...
- Cu mine?
-Da. Am crezut ca fata aia ești tu.
-Și tu crezi ca sunt așa de proasta sa te cred?
- Sincer da...
- Raito, te poți apropia de perete te rog?
-De ce? Vrei sa te prind? |:)
- Nu chair...
Și îi torni în cap o sticla întreaga de suc.
- Yay!
-Așa Îți trebuie perversule!
Închizi fereastra și încerci din răsputeri sa nu îți para rău de el.
Acest ritual a continuat 4 zile la rand, folosind orice lichid care îți cădea în mana. În noaptea a 5 a urma sa plecați acasă.
-Stai!
A strigat înaintea îi torni lapte în cap și de data asta.
- Am adus cântăreți, famfara, o mie se cadouri și serenade de îmi pare rău...
____- chan , ce mai vrei...?
Îl vezi ca deja era în pragul de a renunța, așa ca ai hotărât ca l-ai chinuit suficient.
- Spune-mi cel mai sincer te iubesc.
-____-chan te iubesc, nebuno.
- Bine acum chiar te cred.
Te arunci de la balcon iar el re prinde în brațe! Dă sa te sărute, dat tu îl oprești.
- Stai puțin ca nu am terminat...
Ridici cutia cu lapte și i-o torni în cap.
- ____!
-Acum ești oficial iertat.
Și îi săruți buzele cu un gust dulce de lapte combinat cu Raito... :)

 You and your L♡VE ~Diabolik Lovers ~ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum