Erai pe un hamac chiar lângă mare. Se pare ca lui Shu i-a fost lene sa te duca în camera. Ca veni vorba, el unde e?
Privești în prejur și vezi un pahar de suc gol, geanta ta cu o carte, cosmetice, telefonul și alte lucruri de fete, 2 prosoape și cam atât. Încerci sa te ridici, dar nevand experiență cu hamace, cazi jos pe burta.
- Auci...
Simți o durere la gat care te îngheață. Brusc Îți aduci aminte ce s-a întâmplat cu Shu. Era VAMPIR! Tam Tam taaammmm! (Ce surpriza...) Îți cauți mobilul sa îl suni dar vezi un bilețel. "Cocotier. S."
- Cocotier? Cum pisicile mele sa te găsesc lângă un cocotier dacă insula Hawai e plina de ei... -_-
Ai început sa mergi pe plaja și sa te gândești la el. Ți-se zbarleste piele gândindu - te la el, acei ochi albastri de safir, parul de aur și pielea alba ca piatra lunii. Ce mai... El în sine este o piatra prețioasă... Gândul tău zboară departe, la un vis frumos, doar tu cu el, dar visul tău este spulberat de o imagine SHOC, SHOC, SHOC!!!!
(Scuze se uita bunica la știrile Kanal D... :) Da mă! Fac și reclama... )
Shu doarme sprijinit de Cocotier si o fată în poala lui!
- !?!?
Fata zarindu - te ca te holbezi la el, se ridica și da sa îl un sărut pe obraz iar el tresare speriata.Fata sensibila:
Da cu ochii de îngerașul lui plăpând și frumos care plange, fugind pe lângă apa marii spre Pădurea de palmieri. Se ridica fuge după tine, dar te pierde...Fata agresiva:
Te furisezi în spatele cocotierului si tipi:
- Na de aici fufo și tu frumosu' din pădure adormit!!!
Și lovești cu putere cocotierul sub care se aflau. Un morman de nuci de cocos dau navala peste ei mai ceva ca apa! Shu da ochii cu tine iar tu pleci bosumflata.Cucuie gratuite! Cine vrea! Am o gramada!
CITEȘTI
You and your L♡VE ~Diabolik Lovers ~
FanfictionMinipovesti cu tine și feblețea ta din Diabolik Lovers (Sesonul I si II) + informații și curiozități.