Cine este ea!? - Subaru-

1.1K 73 4
                                    


Te-ai trezit amețită și puțin slăbită. Încercai cu greu sa îți aduci aminte ce s-a întâmplat aseară cu tine și Subaru. El nu era în cameră. Oare unde o fi fara tine? Te ridici și te duci la baie.
- O Doamne. . . !
Observi pe gatul tău două "semne" exact cum lasă vampirii. (Nu știai ca e vampir pana acum....)
- Daia e așa frumos...
Te îmbraci și te duci sa îl cauți. Chiar dacă este vampir, inima ta tot a lui este. Ai coborât din hotelul luxos și te duci la barul hotelului de pe paja. Un mic stand făcut din bambus și alte ierburi, înconjurat de mese și umbra palmierilor.
Am uitat sa precizez ca sunteți la mare în Grecia, și știu ca ati mers cu mașina și este imposibil ca în 4 ore sa traversezi vreo 3 tari, o mare și un ocean, dar îmi asum aceasta greșeală și o voi lua ca o minune făcută de Subaru.
Te bucuri ca astăzi este o zi minunata de plaja și o poți savura alături de Subaru. Ai ajuns la bar și îl cauți cu privirea.
Iar întrerup :) . Voi vace 2 variante: fata sensibila și cea agresiva. Ok?

Fata sensibila:

Il zaresi la bar și te duci prin spatele lui sa îl îmbrățișezi, când fata din fata ta îl sărută. Ce drăguț... STAI! Îl sărută?!
- S-subaru...
Șiroaie de lacrimi au început sa îți curgă pe obraji. Fata din fata ta te-a observa...
- Tu ce ai de plângi?
- Plângi?!
Subaru știa ca vorbește despre tine, se întoarce și da de ochii tai înlăcrimați.
- ____-chan... E-eu....
- Cred c-ca ai spus s-suficiente...
Te întorci și fugi printre oameni departe de el. Îl vezi ca te urmărește, dar tu continui sa alergi.

Fata agresiva:
Te duci prin spatele lui sa îl surprinzi, cand vezi ca fufa din fata lui îl sărută din senin.
- Hei! Ce faci tampito!
- ____?!
- Îmi sărut amantul, ce crezi ca fac?
-Amant? I-uzi! Amant! Si tu pe cine mai ai fetiță? Încă 12 ?
-Nu!!! Dar tu ce crezi ca sunt? Am 25.
- Și tu Subaru ce îți veni?! Ai iubita, pe mine! Nu pe ea!
- E-eu...
Iei 2 băuturi și le torni în capul amandurura.
- Na! Sa mă mai înșeli.
Și ai plecat furioasa.

O_O

 You and your L♡VE ~Diabolik Lovers ~ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum