Erai acasă și te uitai la TV. Mâncând Lays, in poala cu pisica ta.
- Frate ce viața am și eu...
Schimbai canalele fără măcar sa te uiți ce e, pana când un post ti-a captat atenția.
-Flash, flash, flash! Faimosul căntăreț japonez Kou Mukami din seria de anime Diabolik Lovers este in direct la Kanal D. Nu ratați!
- Hmm... săracul cum fuge de paparazzi. Hei! Asta seamănă cu strada mea. Și blocul ăla! Wow și scara! Și UȘA! Ce tare. Stai ce?!
Deodată ușa ta se deschide puternic și blondinul cu ochii de safir, intra ca apa în pahar, închizând - o repede și o bușitura grozava se aude de partea cealata a ușii. Auci... Se uita la tine ca la felul 14 cum stăteai cu gura căscată și cu cipsul la 5 mm de gura ta, iar pisica în postura uneia de Halloween.
-Hei, Neko- chan.
Pisica ta îl scuipă.
- Nu cu tine vorbeam. Vorbeam cu stăpâna ta sexy. Și puțin cam uimita.
Afișează un zambet drăguț pe fata și tu simți cum mai ai puțin și faci poc. Se asigura ca ușa este încuiată și se așează lângă tine pe canapea. Îți i-a chipsul din mana și îl mănâncă. Îți cobori mână și faci o față scarbita.
- Chipsul meu...
- Ce...
- Ce pisicile tale cauți aici?!
- Sa înțeleg ca nu ești fană?
- Nu, nu sunt. (Minți)
- Ow... eh... atunci cred ca trebuie sa găsesc alta fata la care sa stau peste noapte..
- Bafta.
- Nu ai de gând sa spui ca vrei sa stai cu mine?
-Nup.
- Serios?
- Dap.
- Ești incredibilă... Âmm ... Cum te numești?
- ____
- ____-chan... te rog lasa-ma sa stau cu tine!
Te privea ca o pisica plouata și tu ai zis:
-Cu o condiție.
- Orice!
- Canta - mi toată noaptea balade rock de dragoste!
- Pisici.... -_-
CITEȘTI
You and your L♡VE ~Diabolik Lovers ~
FanfictionMinipovesti cu tine și feblețea ta din Diabolik Lovers (Sesonul I si II) + informații și curiozități.