Revedere ~Raito♡~

1.3K 73 3
                                    

Erai în camera ta și Stăteai pe Facebook. Deodată primești un mesaj de la roșcat. "Tu, eu, suc." Entuziasmata te îmbraci și cobori jos. Afară ploua cu găleata. Raito te astepta de pe partea cealata a drumului sub o umbrela. Ai traversat strada și te-ai dus la el.
- ____ arăți foarte bine uda...
- Merci (sigur s-a uitat la piept...)
- Restaurantul este închis. Hai sus la tine.
- Ok...
Ați urcat sus și i-ai adus un prosop. Când te-ai întors era în bustul gol.
- Ăăămm... Raito....
- Haide Bitch-chan... vino sa te încălzești lângă mine.
Te trage mai aproape și te atinge peste tot în câteva secunde.
- Mai Lasă - mă perversule!
- Bine, bine te las... dar pot sta la tine peste noapte?
- Nu ști-..
- Te rooooogggg!
- Bine bine...
- :3
Apoi iar te i-a în brațe atingandu-te.
- Ok. Gata, încetează. *îi împingi cu mâinile* Știm amândoi ca vei dormi pe canapea, iar eu în dormitor, eventual cu 5-6 lacăte la ușă,  așa ca nu te mai obosi și culca -te...
- ...
Te duci în dormitor și te așezi în pat sa te culci. Stingi lumina și când sa te culci ceva te prinde de mână.
-Kyaaa! *aprinzi lumina, ridici pătura și..*Pentru Dumnezeu Omule,  ieși afară!
Vine și se așează mai bine lângă tine.
- Te-ai supărat Bitch- chan...?
- Da. *Te întorci cu spatele la el*
-Bine...
Vocea lui se întristează...
-Off...tu...
Te întorci cu fata la el.
- Te urăsc...
- Știam eu ca nu reziști.
Te sărută pe frunte.
- Raito...-
- Shhh... taci..
In cele fin urma adormiți îmbrățișați. Acum serios nu vreau sa fiu rea, dar încăpățânați mai sunteți. ;)

 You and your L♡VE ~Diabolik Lovers ~ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum