6: Tko je Conrad Vaex?

635 64 18
                                    


- Dobila sam! Dobila sam! Dobila sam! – Leilah me prenula iz sanjarenja kad je uletjela u moju sobu i skočila ravno na moj krevet.

- Doooobro? Čestitam? Što god da si dobila... – podignula sam natrag svoju knjigu.

-Tuko jedna! Dobila sam mjesto u navijačicama! Došla sam im na trening i tražila sam da me prihvate u ekipu. Samo su se nasmijale, ali onda sam im pokazala što sve mogu i napravila koreografiju s „Tick Tock" i prihvatile me u ekipu usred sezone. Trenutno se pripremaju za natjecanje. Stvarno su dobre. Samo mi je čudno da nisu nikad bile na natjecanju ako su tako dobre. Nisam ih nikad vidjela.

Shvatila sam da od nastavka čitanja neće biti ništa pa sam zatvorila knjigu i odložila ju na noćni ormarić.

- Lei, pa naravno da su te uzeli u ekipu preko reda. Najbolja si. A sad će ići na natjecanje jer ćeš im ti pokazati kako biti puno bolje. – Nadam se.

- Sigurna sam da hoće, hehe. Nego, još malo je Ekvinocijski bal. Što planiramo obući?

Bal??

- O čemo ti to govoriš? Kakav bal je tebe sad spopao?

- Ari, stvarno si nekad tuka. Pa samo se o tome priča u školi. Ekvinocijski bal je kostimirana zabava za prvi dan proljeća. To je nešto poput maturalne zabave, samo bolje. Tako su bar rekli. Svi se maskiraju u nešto, i pleše se, pije i jede cijelu večer. Jedva čekam.

- Iskreno, nisam čula za to. Cure mi nisu ništa rekle. – A nije bilo ni potrebno. Definitivno ne idem. Ja ne plešem.

- Onda ti nisu prave prijateljice. Ja sam razmišljala da se obučem kao anđeo. Ili princeza. Ili Indijanka. Znaš, kao trbušna plesačica.

- Hahahaha, nije Indijanka. Možda misliš na Indijku. A anđeo možeš biti jedino ako prekriješ ove rogove koji ti izbijaju iz čela. Obuci što želiš. Bit će ti super.

-Kako to misliš, „Bit će mi super?" I ti ideš. Bit će nam super. Nemoj da te moram lancima dovući tamo. – Počelo je. Leilah i njezine prijetnje.

-Lei, nećemo sad o tome. Uostalom, do toga ima mjesec i pol dana, sigurno ne stignemo osmisliti kostime za obje i srediti ih do tada.

Pogled u Leilahinim očima mogao bi osvijetliti cijeli grad. Točno znam što će reći.

- „You underestimate the power of the Dark side." Ili tako nešto, ne sjećam se kako je bilo, ne volim taj film. Gledala sam ga neki dan. Sve će biti O.K. Nemoj podcjenjivati moje mogućnosti. Imat ćemo obje haljine za bal i bit će najbolje ikad. Jedna od nas postat će kraljica Ekvinocija.

- Da, da. Super... – promumljala sam i opet se primila knjige, a Leilah sam odvukla van iz sobe.

~#~

- Conrade! Pomozi! Boli! Ne mogu više. Molim te. Boli. – čujem glas kako viče, ali ne mogu odrediti odakle dolazi.

- Nairi, ljubavi, ne pričaj, sve će biti u redu. Nophoneiri su otišli. Držim te. Sve će biti u redu. Šššš.

Čiji je to glas? Ništa ne vidim! Sve je crno! Borovi, miriše na borove. Vjerojatno sam u šumi.

Iz daljine se čuje vrištanje i udaranje metala. Mačevi? Borba?

Vriskovi razdiru tišinu.

Osjećam bol u lijevoj strani trbuha. Užasno boli.

- Conrade, molim te! Boli me. – opet čujem glas. Kao da stoji kraj mene.

Djevojka s vatrenim krilima - PAUZIRANAOù les histoires vivent. Découvrez maintenant