17: Itteline

631 56 6
                                    

Na satu književnosti profesor je izvadio knjigu Ana Karenjina i počeo pričati o njenom životu i tragediji koja ju je zadesila zbog ljubavi. Bila sam odveć udubljena u vlastite misli da bih pratila što govori. Što se to sad desilo? Misli su mi letjele na sve strane u pokušaju da shvatim. Rhiannon me napala zbog Aidana, a Aidan ju je samo tako otpilio. I odabrao mene umjesto nje. Pred cijelom školom.

Nisam mogla ne nasmijati se zbog toga. Iako je na takav način postupio s Rhiannon. Ali odabrao je mene. Ali... Što ako je ona u pravu? S koliko je Yinae djevojaka bio pa se vratio njoj?
Ne budali, Arella, ne smiješ tako misliti, odmah sam si rekla. Budi sretna da ga možeš zvati svojim bar na kratko.

- ...njezin je suprug saznao o njenoj aferi sa zgodnim grofom Vronskim i zabranio joj da se pokazuje u javnosti kako mu ne bi srozala reputaciju. Možete zamisliti što je mogao napraviti umjesto toga. No iz ovoga se zaključilo kako njega nije bilo briga za aferu dokle god ona ne izlazi u javnosti s njim.

Ne, ipak ne mogu to slušati. Pfff, struje svijesti i afere, Karenjinovi. Koga briga? Zato je to uopće još uvršteno u lektiru i književnost u školi?

Odjednom mi je doletio neki papirić na klupu i spustio se preko moje ruke. Pogledala sam naokolo, no nisam mogla shvatiti odakle je došao.

Ono na hodniku je bila ludnica! Kao ju je samo otpilio i odabrao tebe! Tako romantično! :)
I da ne prepoznajem rukopis, odmah bih shvatila da ga je poslala Robin. Okrenula sam papirić i odgovorila joj.

Ne znam o čemu pričaš. Nešto se dogodilo malo prije? Još mi se vrti u glavi. :S
Uspjela sam joj vratiti poruku bez da profesor Watson primjeti. Sad kad sam to napisala, ozbiljno osjećam nekakvu vrtoglavicu, kao da mi nekakva toplina pritišće lice. Nisam ni shvatila kad mi je novi  papirić sletio na stol.

Ajme, jesi li vidjela Rhiannonin izraz lica kad je Aidan otišao od nje prema tebi? Neprocjenjivo!
Odmah sam joj vratila poruku.

Rob, na satu smo. Ne možemo se sad dopisivati. Pričekaj odmor, može

Nisam se trudila lijepo ga složiti već sam ga samo izgužvala i bacila prema njenom stolu. Čula sam kako je profesor na sekundu prestao pričati i bila sam sigurna da me vidio. Brzo sam se okrenula i pogledala profesora s isprikom na licu, no, hvala bogu, nije mene gledao već je gledao nešto kroz prozor.

-Nego, gdje sam stao? - prošao je glavu i nastavio pričati. Još jedan papirić. Robin! 

Jesi dobro? Dosta si blijeda.

Ipak nije od Robin. Okrenula sam se i pogledala Aidana koji me gledao zabrinutim pogledom. Nasmiješila sam se i otpisala mu.

Mda, dobro sam. Malo mi se vrti u glavi. Ništa strašno

Djevojka s vatrenim krilima - PAUZIRANAOù les histoires vivent. Découvrez maintenant