9: Showtime

647 63 9
                                    

Author's note:

Najdraži moji, evo i devetog poglavlja. 

Sad sam shvatila koliko je zeznuto kad dobiješ ideju u totalno glupom trenutku a nemaš je gdje zapisati . Tako mi je bilo i jučer. Pa sam počela ovo poglavlje pisati preko mobitela... Mogu samo reći da mi je poslije bilo koma bilo što primiti normalno koliko su mi se prsti ukočili hehe.

Pa eto. Toliko od mene za sada, ne znam što bih pametno još napisala pa ću zašutjeti i pustiti vas da pročitate ovo poglavlje. 

Nadam se da vam se knjiga zasad sviđa. 

Uživajte, ostavite vote, komentar, ako vam se sviđa, slobodno predložite prijateljima, share-ajte i tako dalje. 

Pusa velika od mene! :* <3



- Već tjedan dana ne mogu dobiti Lucasa na mobitel. Stalno mi se javlja govorna pošta i uvijek mu ostavim poruku i nikad me ne nazove. Niti poruku se ne sjeti poslati. Ne znam što se događa. - sjedim s Leilah na trijemu kuće i pijemo limunadu. Ne mogu vjerovati koliko je toplo ovdje za ovo doba godine. Skoro je sredina ožujka a mogu sjediti vani u majici kratkih rukava. Jučer smo počeli s proljetnim čisćenjem kuće. Kao da je to toliko potrebno kad smo se doselili tek prije dva mjeseca. No majka je uporna u tome i Leilah i ja smo zaglavile u kući s njom. Majka je jako zauzeta poslom i često je nema kod kuće pa joj je ovo vjerojatno neka nadoknada za to što je nikad nema. I zato mi moramo ispaštati zbog toga.

- Ne znam što bih ti mogla reći u vezi toga. Možda mu se pokvario mobitel ili ga je izgubio. - kaže mi Leilah i nogom se odgurne od poda kako bi nas zaljuljala na vrtnoj ljuljačci na kojoj sjedimo. - A možda ga previše zoveš pa mu se ne da odgovarati.

- Lei! Nije istina. Čujemo se svakih dan - dva. To nije previše. A svaki put kad se čujemo, on ne može dugo razgovarati zbog učenja, škole općenito ili treninga. Ne znam kad je postao tako fokusiran na školu.

- Misliš da te možda vara? Ili želi prekinuti s tobom pa ne zna kako bi ti to rekao? - upita me Leilah.

- Ne! Kako uopće možeš to reći? Mi imamo plan. Kad završi škola, ja ću se vratiti u Ormenu ili će on doći ovdje u Gallyneu i radit ćemo preko ljeta a onda ćemo zajedno ići u Euronu. Tako smo se dogovorili prije nego sam otišla. Uostalom, sigurna sam da me voli. I mislim da i ja njega volim. Ne bi on htio prekinuti sa mnom. Pa, zaboga, rekao mi je da je godinama zaljubljen u mene prije nego amo prohodali. Tako da sigurno nije prekid u pitanju.

- Ne znam onda. Otiđi tamo i pitaj ga. Ne znam što bih ti drugo rekla.

- Ma ne. Ne mogu ići tamo. Uostalom, subota je. I kad bih danas otišla, put traje predugo i morala bih odmah sutra do podneva krenuti nazad kako bih stigla na vrijeme za školu u ponedjeljak. To nije dobra ideja. - odgovorim joj i zaljuljam nas.

- Onda idi za dva tjedna. Ili ga pozovi da dođe ovdje sljedećeg vikenda pa ti bude pratioc na Balu Ekvinocija u subotu.

- Lei, rekla sam ti da ne želim ići na glupi bal. To je retardirano i samo je traćenje vremena.

- Ali.. Ali... Ja sam nam sredila haljine! Skoro pa će biti gotove! Ne možeš sad odustati! - Lei se počne buniti. Nikad nisam ni rekla da ću ići na glupi bal, pomislim. Zašto to govorim sebi?

-Lei, nikad nisam ni rekla da ću ići na glupi bal. Nemoj me gnjaviti time.

- Ne gnjavim te Ari. Moraš ići na taj bal. To je kao maturalna! Nisi planirala propustiti Maturalnu u Ormeni, zar ne?

Djevojka s vatrenim krilima - PAUZIRANAWhere stories live. Discover now