• 24 •

383 10 0
                                    

Pohled Britt

"Takže..teď jsme spolu?" odtáhl se o kousíček Niall.

"Jestli budeš chtít.." kouknu mu do očí kde mu běhá několik milionů jiskřiček.

"Co myslíš?" skloní se a přitiskne svoje rty na ty moje. Z obyčejné pusy se stane válka jazyků. Odtáhneme se až když nám dochází vzduch. Koukali jsme si vzájemně do očí. Takhle by jsme tam stáli ještě dlouho kdybych se nezačala klepat jako ratlík.

"Celá se klepeš!" vypískne. Kopne do dveří aby se zavřeli. Potom mě zvedne do náruče.

"Ni jsem těžká!" zavrtím se. Nesnáším když mě někdo nosí. Nejsem malá ani žádná princezna. A navíc mě všechno bolelo! 

"Vím že to nesnášíš jenže se koukni na ty tvoje špejle! Myslím že by jsi nedošla ani ke schodům." uchechtl se. Odnesl mě rovnou do koupelny. Možná by mě i svlékl kdybych ho nezastavila a nevyhodila z jeho koupelny. Po sprše jsem šla do jeho pokoje. 

"Tady máš věci na převlečení." ukázal na kupičku oblečení. Jenom přikývnu a on se vydá pryč z pokoje. Ručník nechám spadnout na zem a natáhnu se pro tričko.

"Sakra." zanadávám, když mi spadne a musím se pro něj z ohnout. Jako naschvál do dveří vletí Niall.

"Britt.." zasekne se když uvidí můj vystrčený zadek. 

"Nialle!" vypísknu a znovu se natáhnu pro ručník. 

"Promiň.." uchechtne se a zase zmizí. Úchylák jede! Rychle na sebe hodím uchystané oblečení a jdu najít toho šmíráka. Najdu ho v kuchyni u mikrovlnky jak tam 'tančí' a přitom čeká na popcorn. Vyprsknu smíchy což ukončí jeho číslo. 

"Jak dlouho tu jsi?" přejde ke mě. 

"Dost dlouho." mrknu a znovu se uchechtnu nad vzpomínkou, jak tu předváděl tanec nevím čeho. Jenom pokroutil hlavou. 


"Tak na co se podíváme?" zeptá se když jsme oba v jeho posteli pod peřinou.

"Mě to je fuk.." zamumlu. Hlavu otoč na mě. Pozoru je mě. Nahne se.

"Máš sexy prdel." zašeptá a dá mi pusu na špičku nosu. Kdybych neměla půlku hlavy zakrytý vyděl by jak jsem červená jako rajče. 

"Ale víš co by mě zajímalo?" najednou zvážněl. Jeho studny se zadívali do mích očí až mě to děsilo. Jenom jsem zakroutila hlavou, že netuším. 

"Od čeho máš všude ty modřiny.." A KURVA! 

**

Tak tu je další díl :)) Snad se líbí :)) Co Niallovi nakecá? :O

Little girl  /1D CZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat