• 40 •

285 12 3
                                    

Pohled Britt

"Já si dám horkou čokoládu." usměju se. Pán mi úsměv oplatí a do kelímku nalije teplou hnědou tekutinu a nahoru dá kupu šlehačky. Posype jí kakaem a dá do ni lžičku.

"Děkuju." řeknu a podám mu několik bankovek. Vydám se za tím černovlasým pitomcem, který se zasekl u jednoho krámku s dekama...pardon šálama.

"Co tak koukáš?" řekne Zayn aniž by se kouknul kdo jsem.

"Koukám na co ty to koukáš." pokrčím rameny.

"Tuhle." ukáže na jednu šálu. Rovnou jí vezme a obmotá mi jí kolem krku.

"Aby nebyla mojí princezně zima." usměje se. Paní dá několik bankovek a odcházíme.

"Děkuju." usměju se. Už nám dnes nejeden člověk řekl že jsme krásný pár. Zayn vždy přikývl a poděkoval ale oba jsme věděli že pár nejsme. Pohled na ty lidi, kteří si myslí, že jsme jako oni....nevědí že se tu kolem nich procházejí vrahové.....

Cesta domů byla úžasná. Začalo trochu sněžit a všechno vypadalo tak kouzelně.

"Co by sis dala dnes k večeři?" zeptá se čučejíc do ledničky.

"Nevím překvap mě." zasměju se jdu se převléknout. Když se vracím dolů vidím Zayna jak kouká do mobilu. Má zamračený výraz.

"Děje se něco?" zeptám se.

"Niall mi volal asi desetkrát a teď to ten pitomec nezvedá. Napsal mi "Přijeďte co nejdřív...."

Pohled třetí osoby.....

Zayn a Britt si užívali pohodu, tak Harry s Perrie měli nervy v háji.

Zrovna když Harry koukal na televizi začal mu vedle sebe zvonit telefon. Urychleně ho zvedl.

"Prosím?" řekl do mobilu.

"Tak ty ses mi to uráčil zvednout?" ozval se hlas, který nebyl zrovna příjemný.

"Mám dost práce. Nevím co mám dělat dřív." zamumle kudrnáč.

"Jakou práci? Stylesi ty jsi neděláš nic! Byl jsi náš nejlepší ale teď? Teď jsi na bodu mrazu a bez práce. Dělej si už co chceš. A víš kdo převezme tvůj případ? No přece tvůj dlouholetý kamarád...Louis Tomlinson." zasměje se Leon a zavěsí.

Jsem bez práce, dal jsem se znovu do sraček a ještě k tomu za prdelej Tomlinson?

"Kurva!" bouchnu do zdi. Z místnosti za zdí vyletí Pezz s vystrašeným výrazem.

"Co se děje?" vykřikne.

"Máme za prdelej tu největší svini, která se dostala na tento svět." zavrčím.

"Tomlinson..." zalape po dechu. Jenom přikývnu. Nezmůžu se na nic.


****

Po dlouhé době jsem tu s dalším dílem a nápady na psaní :))

Budu ráda za vaše názory :))

Doufám, že se vám díl líbil :))

Little girl  /1D CZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat