• 42 •

541 18 11
                                    

Pohled Britt

"Zlato budeme přistávat." drkne do mě Zayn. Oslovení nějak neřeším a začnu se protahovat. Z celého letu jsem spala asi dvě hodiny. Řešili jsme situaci a že se budeme muset spojit boje neboje. Nic jiného nám taky nezbývá. Ani ne do deseti minut jedeme po ranveji.

"Co to sakra je?" vyjekne Zayn. Rychle vykouknu z okýnka, když uvidím několik černých aut. Čím blíž jsme tím více rozpoznávám osoby, před několika muži. 

"Heh...myslím, že tě chtějí chytit." zašklebím se a on se na mě zamračí. 

"Kurva.." plácne se do čela. Po chvilce se letadlo zastaví úplně. Uvidím jak se muži rozdělí jedni jdou k zadním dveřím a další k předním.   

"Zadní dveře neotvírat!" křiknu a letuška od dveří ustoupí. Já se vydám k těm předním. Když vidím že Zayn pořád čumí z okna vezmu ho za ruku a hrnu se ke dveřím. Když se otevřou vystaví se mi pohled na Harryho a Bruna. 

"Ahoj." usměju se na ně. Oni na nás koukají s vykulenýma očima. 

Pohled Harryho

 Čekal jsem všechno ale usměvavou a zdravou Britt s Malikem tedy ne. 

"To mě ani nepřivítáte?" zeptá se Britt. Bruno se po ní natáhne se po ní a uvězní jí v obětí. Když jí pustí stáhnou si jí k sobě ostatní co se sem nacpali. Nezapomene ani na mě. Vlítne mi do náruče jako vítr. Nevím, kdy mi přirostla tak moc k srdci ale je to příjemné. Když se odtáhne můj pohled se zabodne v Zaynovi.

"A co s tebou?" zeptám se jen tak do vzduchu. Vím moc dobře co s ním. Pod hlínu! Vyhledám Brunův pohled. Přikývne a jeho muži se začnou sápat po Malikovi. 

"Ani na to nemyslete!" vykřikne Britt. Všichni se zarazí v pohybu. Co to do ní vjelo? 

"Do hrobu ho dostanu jedině, tak já ale až někdy jindy. Teď se potřebujeme zbavit tý krysy, která jde po nás...tedy přesněji po mě." řekne což všem vyrazí dech. 

****

Když přicházíme do Brunova bytu, tak nás překvapí pořádek. Žádné nádobí, papíry, flašky, cigarety... prostě čisto! Všichni se posadíme na pohovky. Jsme potichu a vyměňujeme si pohledy. 

"Co takhle přeskočit trapnou chvíli ticha a výslech  co se dělo, když jsem tu nebyla a začít řešit, jak se postavit Tomlinsonovi?" začne Britt. 

"Stejně mi to potom řekneš, takže co jsem zjistila je že už tu byl. Okouknul si to tu. Jeho velký příjezd se plánuje na pozítří. Zajistil si hotelový pokoj u kraje hranice. Jak zjistil Liam tak je v domnění že Bruno je na sračky a myslí si že jeho vláda jde do prdele. Po podsvětí se řeší kdo bude nový nástupce..." řekne Perrie. 

"Takže teď potřebujeme plán jak ho odsud dostat." řekne Liam. 

"Potřebujeme aby si Tomlinson myslel že je tu mrtvo. Že Brunovo vládnutí jde ke dnu. Bude ho chtít dostat až na úplné dno aby z něj dostal to co potřebuje. Budeme v tom pokračovat. Postupně se to tu začne vymykat kontrole na to dohlídnu tady s kudrnáčem a Liamem. Potom stačí mu Bruna jakože předhodit a potom bude na něm....půjde po svých nebo ho zahrabeme." řekne Zayn. Je to kus debila ale v tý hlavě něco má to se musí uznat. 

****

Další díl je tu! :O No já nemám slov :D 

• Tak co na něj říkáte? :O 

• Děkuju za aktivitu!! <3 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 04, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Little girl  /1D CZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat