Pohled Bruna
Cesta trvala docela dlouho a mě bylo jasné že je nedohoníme ale musejí se vrátit a hlavně někdo musí vědět kam letěli.
Zaparkovali jsme u letiště a šli rovnou do jedné z věží, která navigovala letadla. Vletěl jsem do kabiny věže až jsem málem vylomil dveře. Byl tu starší chapík a nějakej pitomec.
"Co tu děláte!" vřískne brunet.
"Klid. Běž chvíli to tu pohlídám sám." pošle ho Mike pryč. Ach ty kontakty... Když odejde sednu na jeho místo.
"Takže.." ani nedořeknu mou otázku a on odpoví.
"Letěli do Evropy přímo do Švýcarska. Přílet zatím neohlásili. Chceš přistavit letadlo?" zeptá se rovnou a já přikývnu.
"Harry? Pezz?" oba se na mě otočí s otazníky v očích.
"Letíte do Švýcarska." řeknu.
"Fajn letadlo bude za dvě hodiny přistaveno. Vyhovuje?" zeptá se Mike.
"Jasně. Takže vy dva jeďte pro věci a potom na letiště v Orlandu. Vchod 520." řeknu oni přikývnou a odejdou. Já a Angela tu zůstáváme a probíráme situaci s Mikem. Na každém letišti je někdo, kdo nám hlídá prdel. Tady to je zrovna Mike, který ho jsem poznal při jedné přestřelce.
Pohled Britt
"Jak je to dlouho co jsi neletěla letadlem?" zeptá se aby prolomil ticho v autě.
"Nevím..." odpovím vyhýbavě ale když si to tak uvědomím, tak to opravdu nevím! Nemám náladu přemýšlet na takovýma pitomostma! Mě spíš zajímá do jaký jámy mě zakope.
"Už jsme tady." řekne a vystoupí. Jsme na letištní dráze a před námi stojí soukromé letadlo. Vydáme se k němu mezitím nám nějací chlapy nosí kufry. V letadle se pohodlně usadím k okýnku a Zayn vedle mě.
"Chceš se koukat na nějaký film?" zeptá se. Jen pokrčím rameny.
"Odpověď ano nebo ne by tě nezabila." zamrmle si pro sebe. Jen se uchechtnu.
"Něco k smíchu?" zeptá se.
"Jo ty." pokrčím rameny.
"Tak počkej teď budeš mít důvod k smíchu." otočí se mým směrem a začne mě lechtat. Začnu se smát na celé letadlo.
"Přestáň!" vypísknu.
"Tak řekni že nejsem k smíchu." zasměje se.
"Já nerada lžu." vypláznu na něj jazyk.
"Ty potvůrko." začne mě lechtat ještě víc.
"Cestují usaďte se na svá místa bude vzlítat." ozve se letušák nebo jak se tomu říká.
"Všechno zkazí." sedne na zadek a nafoukne tváře. Začnu se smát ještě víc.
***
"Asi umřu!" zamrmlu. Letíme už takovou dobu a ještě poletíme!
"Počkej až přistaneme tady tě nemám kam zakopat." uchechtne se.
"Tak co mám dalšího pustit?" zeptá se. Viděli jsme už asi čtyři!
"Mě to je fuk. Něco vyber musím na záchod." vyhrabu se ze sedadla a jdu najít záchod. Projdu skoro celý letadlo než ho najdu. Když si oplachuji ruce, tak si trochu opláchnu i obličej. Nechápu co se to tu děje ale Malik je podezřele v klidu. Né že bych si nějak stěžovala nic nedělá pro jednou ale stejně to je divný... Mám pocit že mu někdo něco hodil do pití!
"Jsi v pohodě?" ozve se klepání. To jsem tady tak dlouho?
"Jo jsem." řeknu a vylezu. Jenom přikývne a vydáme se znovu na naše místa.
"Vybral jsem Pár nenormálních aktivit."zašklebí se a pustí film.
Film mi je celkem ukradenej ale Zaynovo chování to mě děsí! Nevím co si mám o tom myslet...
****
Další díl tu!! :D
• Tak co na to říkáte? :O Malik je komplikovaná osoba -.-
• Tak snad se díl líbí :))
• Děkuju za vaši aktivitu <3
ČTEŠ
Little girl /1D CZ/
FanfictionMá na svědomí několik desítek životů...a pořád jich přibývá... Proč? Čti a dozvíš se...