Pohled Liama
"Kurva!" bouchnu do volantu. Zasranej Malik! "Hej klid. Mám jí na radaru." ozve se z mobilu. Jsem spojený s Joshem, který letí helikoptérou. Proplétám se mezi auty. Za chvíli vidím stěnu černých ze který čumí nespočet hlav. Z kastlíku vytáhnu pistoli a otevřu okno. Střelím pár gum jinak nic moc.
Než se dostanu k jednomu z černých aut nastane výbuch jako kráva. Černá zeď přede mnou udělá smyk který přinutí i mě zabrzdit. "Kurva co to bylo!" slyším "Upss.." vypadne z něj. "CO je?" zařvu a hrabu se ven. "Stratil jsem jí.." zahuhle. "Jak stratil?" na odpověď už nečekám a jdu ven. Je slyšet troubení aut. Popoběhnu blíž k místu, kde hoří auto. No zbytek z něj..
"Kurva kde je? A jestli mi někdo chce říct, že byla v tom autě....Ať se odpráskne rovnou!" zařve Malik.
Ten hlas bych poznal i kdybych byl hluchej! Nikdo nic nestihne říct, protože se začnou přibližovat sirény. Rychle doběhnu do auta a zařadím. "Kurva! kde je?!" zanadávám. Josh si něco zamrmlá.
***
"Kde je?" zařve hned Bruno. Jen zavrtím hlavou. "Josh ztratil signál, potom výbuch a nakonec auto v plamenech.." povzdychnu. Bruno za lape po dechu. "Kurva to nemůže být pravda! Vždyť..." zasténá a kopne do svého předraženého auta. Najednou se z poza budovy vyřítí....
Tak dneska opravdu krátká :(( A kdopak se vyřítí? Hm? O.o
ČTEŠ
Little girl /1D CZ/
FanficMá na svědomí několik desítek životů...a pořád jich přibývá... Proč? Čti a dozvíš se...