12

225 9 1
                                    

Felix, fokus, fokusera på dansen nu.
Plötsligt, mitt i allt stoppas musiken. Oscar kommer mot mig med oroligt ansiktsuttryck.

"Kom Felix så fyller vi på med lite energi och näring." Säger han och tar min han. Va, vad menar han med de. Jag har bara lite ont i huvudet.

"Nej, varför då?" Frågar jag efterblivet och står kvar medan Oscar fortsätter ut från rummet. Eller ja, han stannar när han märker att jag inte följer med.

"För att du behöver de." Svarar han bedjande och tar min hand igen.

"Men, neej. Jag är varken trött eller hungrig." Motargumenterar jag och drar ur min hand.

"Eem, men jag behöver fulla på med energi och jag vill inte göra det själv. Så vill du göra mig sällskap?" Säger han istället. Ja skiner upp och nickar, han ska inte behöva vara ensam. Han tar med ett leende min hand och tillsammans går vi ut ur danslokalen och vidare mot ficka rummet.

Där inne sitter även Daff och Katia och diskuterar något.

"Haloj." Hälsar Daff vant och Katia härmar på ett liknande sätt innan dom går tillbaka till sin diskussion om något som låter turné liknande.

Vi tar fram en brödpåse, ett mjölkpaket, ost, skinka, glas och osthyvel. Vi slår oss ner mittemot varandra vid samma bord som Daff och Kat. Oscar börjar genast bra en smörgås, eller ja lägger på skinka. När han är klar med den tar jag ut en macka och gör på liknande sätt. Vi gör samma sak med osten och stoppar sedan i oss mackorna snabbt.

Oscar drar med mig till ett av de mindre rummen där vi även har en soffa och en massa kuddar. Han drar fnissandes ner mig bland kuddarna med mig i sin famn. Han lämnar några irriterande pussar mot mitt ansikte lite här och var. Som jag inte är såsen att härma.

"Asså du kan inte förstå hur glad jag är att jag har dig till partner. Kolla på dig, jordens perfektaste männi..." Jag avbryter honom genom att pressa minna läppar mot hans.

"Ingen är perfektare än dig så det är omöjligt." Yttrar jag lyckligt när vi dragit ifrån. Jag rullar av honom så vi istället ligger på sidan, mage mot mage. Med min hand stryker jag honom över kinden och granskar honom lyckligt. Hans kinder har en lite rosröd nyans, antagligen från orden jag tidigare yttrat.

"Dags att sova en stund nu." Säger han och drar in mig i hans famn. Jag lägger mig tillrätta och sluter ögonen. Äckligt att sova svettig men de får va. Varför sover jag ens, jag är är inte trött!

Tar nog tillbaka de där. Jag gäspar mot Oscars bröst och flyger bort mot drömmarnas land.

Asså Felix är 22 men det känns som han är typ 5, det går inte ihop, men vi säger att han blivit lite senil🙂👍🏼😂🔫❤️ haha, 22 år och senil. Det är så jag ser Felix om fem år. Men han har, eller kommer ju ha en väldigt hängiven Oscar till sin hjälp. Han har oss också vi får hjälpa honom lite ibland😂😂🔫

näj, näj, lyssna inte. Ibland asså... Speciellt när jag är lite halv trött, fan de är då man ska skriva på böckerna... Inte skriva en skum kommentar på Lovisas Instagram... Btw, om ni utan anledning vill lära känna mig lite bättre så gå in på Lovisas Instagram, Felix host* flickvän host* och klicka på bilden Felix sitter på en bänk utan skidhjälm men allt de andra man behöver till skidåkning...

Näj, vänta. Dum ide, gört inte!!!

Jaja, för sent att ändra sig. Kanske kommer ett till kapitel innan jag flyger iväg till drömmarnasland, till Felix och Oscars famn. Asså tänk att ha Felix på ena sidan och Oscar på andra.

Fyfan vad man måste sova gött!
Host* inte för att host* jag skriver host* om de host* och jag är host* Kim host*

De där läste ingen okok? Bra nu går vi vidare, vart va vi?

Juste, ska jag fortsätta bajsa, eller ska jag fortsätta kissa?
Va, vad menar du med att de inte va de?
Jaha, va? Ne, vi lämnar de här. Godnatt och sov så gått, dröm i GA våta drömmar om foscar nu, det är lixom olagligt. I Ryssland!
Nä, fooonatt så synas vi kanske ikväll, imorgon, på söndag, måndag eller aldrig...

"Jag har en sjukdom, men jag måste inte vara sjuk för de."//FoscarWhere stories live. Discover now