6 del 1

294 12 4
                                    

Vi går sida vid sida. Oscar hade envisats att bara ta kryckorna så de fick väll bli så.
Jag har bokat bord på min favorit resturang. Mongol BBC! Asså mmmm, man kan så här välja helt själv vad man vill ha och sen steker dom de, det är buffé så man kan även äta hur mycket som helst. Inte nog med de. Det finns även sushi!! Det rinner i snålvattnet av tanken.

Jag håller upp dörren för Oscar och han tar sig in. Vi möts direkt av kyparen som antagligen kände igen oss, han visade oss direkt till ett bord för två. Det va lite avstängt från de andra borden, det va mysigt som satan och lugn mongolisk musik spelades ur högtalare.

Vi hängde av oss innan vi tillsammans gick för att plocka vår mat. Oscar sa vad han skulle ha och jag plockade. Jag tog samtidigt till mig och lämnade in för stekning.

Jag ställde mig bakom Oscar la mina armar runt hans otroligt sexiga kropp. Min haka lutade jag på hans axel och lämnade en puss mot hans käke. Ett leende sprider sig på hans läppar och han vänder sig halvt om, tillräckligt för att jag ska nå hans läppar. Våra läppar möts och som sagt så kan jag verkligen inte pussas utan att le.

"Du ska bara veta hur mycke' jag älskar dig." Yttrar han lyckligt och lutar sitt huvud mot min axel.

"Jag älskar dig mer, och mest!" Svarar jag och våra läppar möts enen gång.

Vår mat blev precis klar så jag tar emot den med ett stort leende på läpparna. Vi tar oss tillbaka till vårt bord. Det ser ut som innan. Nästan. Det ligger en present i mitten bredvid de tända ljuset. Bordet är i mörkt trä och har en massa fina detaljer. Det ligger en glasskiva uppe på själva bordet. Där man har tallrikarna. Stolarna är klädda i rött sammet och har höga ryggar. På bordet står det som sagt ett ljus. Ljuset sitter i en ganska låg Asien inspirerad vas. Bredvid ljuset åt vårt håll står då paketet. Det är fint uppdukat med servetter, bestick och två vinglas. Inte för att någon av oss kan dricka men okej.

"Jag har en sjukdom, men jag måste inte vara sjuk för de."//FoscarDonde viven las historias. Descúbrelo ahora