Cast:
GFRIEND
-SOWON
-YERIN
-EUNHA
-YUJU
-SINB
-UMJIBTS
-RAPMONSTER
-JIN
-SUGA
-JHOPE
-JIMIN
-V
-JUNGKOOKSHIPPER:
SOWON with JIN
YERIN with SUGA
EUNHA with RAPMONSTER
YUJU with JUNGKOOK
SINB with V
UMJI with JIMIN
JHOPE?PART 2
UMJI
"Masuklah.."kata Jimin kepada Umji...Umji pun masuk ke dalam roomnya disertai Jimin... "wae awak masuk?"tanya Umji dengan hairan... "ni bilik saya.."kata Jimin lalu tersenyum sehingga nampaknya mata sepet tersepet sepetnya itu... "mwo??bilik awak..kenapa awak bawa saya ke bilik awak??''tanya Umji lagi...
"Ni bilik kita berdua...saya Roommate awak..."jelas Jimin kepada Umji...Umji pun membuat mulut O saja kerana kepenatan... "btw tu katil saya and tu katil awak..tandas ada 2...takpa 1 tu belum lagi saya guna..so kita bahagi-ii lah.."kata Jimin lalu duduk di katilnya berturut juga Umji duduk di katilnya juga...
[UMJI] [JARAK] [JIMIN]
"Awak mesti hairan dengan sekolah ni kan...tadi kat luar pun namja and yeoja an.."kata Jimin apabila Umji dari tadi blur... "ah nei..."kata Umji...
brrurrkk...
"Awak lapar"tanya Jimin lalu mengeluarkan coklat Cudbury begnya lalu memberi kepada Umji... "ah..gomawo.."kata Umji sambil senyum membuatkan Jimin tersenyum sampai ke telinga...
SOWON"Wah....cantek juga bilik ni...tapi kenapa bilik ni warna pink?sah roommate aku ni minat sangat dengan warna pink..."Monolog Sowon lalu menyimpan baju-ii nya ke dalam almari... "ehh??apsal ada kasut namja ni??takkanlah Roommate aku namja pulak??"monolog Sowon apabila melihat kasut-ii namja yang tersusun di rak kasut...
Krrrekkk
Sowon terkejut melihat setubuh badan yang berdiri di depannya... "annyeongsaeyo....Sowon Imnida.."bow Sowon tanpa memandang seseorang yang dihadapannya... "annyeong...maybe saya tak payah nak memperkenalkan diri kowtt sebab awak dah tau..." katanya... "jap,apsal suara dia cam namja...takkanlah" Sowon melihat muka seseorang itu...
"Jin sunbae??"kata Sowon dengan riak mukanya terkejut... "ingat pun...saya roommate awak tau..jadi jangan sepahkan bilik ni.."kata Jin sambil tersenyum... "mwo??bilik sunbae??"tanya Sowon... "a'ah ni bilik saya...btw awak kelas apa??"tanya Jin.. "kelas memasak sebab omma saya yang suruh..." kata Sowon lalu mengeluh... "samalah dengan saya...btw umo saya 21 tahun..."kata Jin lalu duduk di katil yang dihiasi dengan warna Pink sehingga Author muntah warna pink... "owhh...umur saya 18 tahun.."kata Sowon lalu mereka pun berbual bual...
YERIN
Yerin bangun dari pengsannya...dia merasakan badannya sakit dan merasa mual... "aku kat mana ni.."tanya Yerin apabila dia melihat dirinya di atas katil atau lebih tepat di room berwarna hitam putih... "kau kat room aku.." suara dari katil sebelah Yerin... "kenapa saya kat sini.."tanya Yerin lagi... "kau tadi nak kehilangan DARA kau leh si KIM JONGIN...hati-ii dengan dia ok.."kata namja tersebut atau dikenali SUGA kerana ada fotonya bersama nickname di lekat di dinding...
"Owhh...no room awak apa?"tanya Yerin memberanikan diri lalu namja tersebut berkata, "222".. Yerin terkejut kerana akhirnya jumpa dengan roomnya tapi tiba-ii bulu romanya menaik.. "takkanlah a..awak..~"percakapan Yerin terpotong.. "aku roommate ko.."kata Suga tanpa melihat wajah Yerin di belakangnya kerana dia khusyuk melihat Laptopnya... "tapi bukankah roommate saya yeoja??"tanya Yerin lalu namja tersebut melihat Yerin... Yerin terpengun dengan keHANDSOMEnya itu.. "kau tak tahu ke pasal school ni??"tanya Suga lalu mendekatkan dirinya kepada Yerin...
YOU ARE READING
[C] BTS X GFRIEND
Romansa[Are You Namja?]✔ Aku suka kau. Tapi aku tahu yang kau suka dia. Jadi aku hanya mendiamkan diri dan tersenyum melihat kebahagian kau. [#OURLIFE] Hidup kena ceria. Tapi sebalik senyuman itu ada kesedihan juga.⏪ ⚫V⚫ Cover by @HizatulAtul