ARE YOU NAMJA?[P.4]

2.5K 176 30
                                    

Di Mall

"Aku dah kata aku tak nak pakai ni an??!!" Suara itu,suara yang sering didengari oleh si sotong a.k.a Jungkook... "pakai jewlah!!aku just suruh kau pakai jew cause ni hadiah untuk Eunha.."kata Jungkook... rupanya mereka bertengkar tentang gelang...

 rupanya mereka bertengkar tentang gelang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Aku kata tak nak an..bagi aku gelang tu muat tok Eunha.." kata Yuju tapi sebenarnya dia cemburu terhadap Eunha kerana mempunyai seorang namja yang amat sayang,prihatin,minat dan sebagainya terhadap Eunha... ya memang,Eunha seorang yang comel,berpakaian kemas,bersikap sopan santun (kecuali Rapmonster)... banyak perbezaan Yuju dan Eunha... lihatlah Yuju bersikap dingin,kasar seperti lelaki..pakaian?tidak usah dikatakan...memang kelihatan lelaki atau digelar TOMBOY.. "aku jealous dengan Eunha...Haishh...Yuju,kau dah janji takkan bercinta lagi...ingat tu..." desis Yuju...

"Hoi,termenung jauh nampak..taulah aku comel+handsome.."kata Jungkook kepada Yuju.. "huh??aa..owhh...."Yuju sedar dari lamunannya.. "haish kau ni..dahlah...ermm...Ahjusshi,saya ambil gelang ni..."kata Jungkook kepada pemilik kedai tersebut... "baiklah.."kata Ahjusshi tersebut... "aku pergi jalan-ii jap.."kata Yuju lalu beredar dari tempat tersebut...Jungkook pula mengangguk saja...

Situasi EunhaxRapmonster

"Woi!!dahlah....kau makan semua donat!!aku belum lagi rasa!!"kata Eunha kepada Rapmonster yang sedang melahap kesemua donat yang dibeli oleh Eunha...sekarang mereka di taman yang baru sahaja dari Big Apple... "kau tak minta pun.."kata Rapmonster lalu Eunha memuncungkan mulutnya seperti mulut itik... "yelahh..nah rasa sikit..nanti lapar.."kata Rapmonster sambil menghulurkan donat kepada Eunha...Eunha pun ingin mengambil donat tersebut tapi Rapmonster mengelak..

"Aishh!!aku lapar ni!!"kata Eunha dengan marah.... "aku suapkan.."kata Rapmonster...Lalu Rapmonster menyuapkan donat ke mulut Eunha...muka Eunha terus berubah menjadi merah... "kau dah kenapa??blushing nampakk"smirk Rapmonster lalu ketawa sehingga nampak lesung pipitnya itu...

Situasi JinxSowon

"Oppa~.."Suara Sowon yang sering didengari oleh Jin... "wae??"tanya Jin yang tadi khusyuk menonton movie SUAMIKU ENCIK PERFECT 10... "oppa minat tengok drama eh??"tanya Sowon yang sedang memeluk tangan Jin manakala Jin memeluk pinggang Sowon... "ha'ah..kenapa??"tanya Jin... "aniyo...susah nak jumpa namja minat drama katakan.."kata Sowon...

Cukk!!

Jin mencium dahi Sowon...Sowon terperanjat sedikit... "siapa kata Namja tak minat drama??of couse ada..."kata Jin... "hahahaa...btw,Oppa..Sowon nak kata yang Yuju tu..."kata Sowon lalu mengeluh... "waeyo??"tanya Jin... "ada tak masa dia termenung tu...waktu kita dekat Taman dengan Jimji..." kata Sowon... "owhh..a'ah lah...kenapa erk Yuju macam tak da semangat jew??ke baru putus cinta??"tanya Jin hairan... "Putus cinta??"tiba-ii Sowon ketawa mendengar perkataan putus cinta .. "wae ketawa??"tanya Jin bertambah hairan..

"Hahaha...Oppa buat lawak kew??"tanya Sowon yang masih ketawa... "oppa tak fahamlah.."kata Jin... "lahh,janganlah merajuk...Sowon tak percayalah Yuju akan BERCINTA lepas Loco~" Sowon tidak meneruskan percakapannya... "Loco??"tanya Jin.. "lupakan pasal tu..dah jom tengok cita ni..."kata Sowon lalu membetulkan posisi kedudukannya...

[C] BTS X GFRIENDWhere stories live. Discover now