ARE YOU NAMJA?[P.5]

2.3K 169 40
                                    

Di Klinik Haha

"Sebenarnya Yuju tak cukup rehat..mungkin dia stress dengan sekolah...tapi keadaan dia sekarang baik..." kata Doctor Haha kepada Jungkook dan Yuju... " Btw,Saya nak tanya,kamu dua ni pelajar sekolah kan??"tanya Doctor Haha apabila semuanya diam tiada suara pun yang bercakap.. "ah..nei"kata Jungkook...Yuju?Blur...

"Kamu berdua Husband Wife??"

Bulat mata Yuju yang tadi Blur apabila mendengar apa dikatakan oleh Doctor Haha... "a...ani~" ... "nei,kami dah kahwin.."kata Jungkook selambar... Yuju melihat Jungkook,Jungkook hanya membuat cool... "kalau begitu,Jaga wife kamu ok...."kata Doctor Haha sambil wink kepada Yukook/Kookju di hadapannya...

SKIP

JinxSowon

"Jungkook ada call yang Yuju just letih jew...tak cukup tido agaknya.."kata Jin apabila melihat Sowon dari tadi berjalan ke sana ke sini seperti baru hilang anak... "owhhh...nasib...Risau chagi tau takk..bukannya selalu Yuju sakit.."kata Sowon lalu duduk di sebelah Jin...sekarang mereka berada di Kelas Memasak..Cg pulak??Ponteng kelas -,-..date dengn cg laen...biasalah sekolah ni kan bebas..

"Chagiyaa...Ada tak Chagi perasan yang si Rapmonster tu macam suka dengan Eunha??"tanya Jin... "hmmm...nei...ada gak...tapi Eunha macam suka dengan Jungkook sebab waktu tu Chagi dengan Eunha pergi ke kantin then jumpa Jungkook..apa lagi si Eunha senyum kat Jungkook...Dan masa tu juga Yuju limpas maybe dia tak tengok sebab layan lagu dia kowt...then Jungkook pun pergi tinggalkan kami dua tuk agak si Yuju...dan nampak dari riak muka Eunha macam sedih dan marah.."

Jelas Sowon...

"Cinta 3 segi"kata Jin... "ehh..kenapa dengan oppa ni???"kata Sowon tiba-ii Jin manja dengan dia shyshyshy... "wuuu...tak payahlah buat macam tu kat Kelas Memasak...kat room boleh apa..jealous orang kat sini.."kata S.Coups yang tadi memuncungkan mulutnya...

YerinxSuga UmjixJimin

"Hai Chagi" kata Jimin yang baru habis main basketball bersama Suga and the geng... "peluhnya Oppa..meh Chagi lapkan"kata Umji lalu mengelap peluh Jimin... "hoi,tak payahlah sweet-ii bagai kat sini.."kata Suga...(kata jewlah jealous)... "lahh..kalau jealous pergilah cari gf??ke tak laku??"ketawa Jimin serta Umji...sekutu kepala katakan... "erkk..korang dua ni an...Hyung laku tau...ramai yeoja-ii berbaris berinterview dengan hyung just nak jadi kawan dulu then gf then wife ...tapi hyung je memilih sangat..."kata Suga...

"Hyung selalu dengan laptop...busylah papelah.."kata Jimin... "kau ni dah kenapa Jimin?!aku ketok kepala kau baru tahu...hilang Swag aku tau!"kata Suga... "dahlah gadoh-ii tuh...Yoongi Oppa,sian Yerin tu sorang-ii tu...pergilah agak dia.."kata Umji sambil menunjuk ke arah Yerin yang tadi alone memanjang... "hmm..yelah"kata Suga lalu pergi dan duduk di sebelah Yerin...

"Oppa,Yerin dan Yoongi Oppa sesuai an?''kata Umji... "nei..sesuai sangat...pernah Suga hyung kata yang Yerin ni comel bila marah..terbeliak mata Oppa tau.."kata Jimin... "mwo??jingja??wahh"kata Umji... "btw,nanti malam nak tak chagi and Oppa pergi beli ais krim??"tanya Jimin.. "of boleh..."kata Umji lalu mereka pun beredar...

"erk??ape yang awak buat kat sini??"tanya Yerin kepada Suga... "ambik angin"kata Suga dengan selambar.. "owh.."kata Yerin.... "awak,awak pernah bercinta tak??"tanya Yerin... "pernah.."kata Suga ringkas... "macam mana erk rasa orang bercinta??"tanya Yerin sambil menatap Suga disebelahnya... "bila kau jumpa dengan org yg kau suka,jantung kau berdegup laju.."kata Suga... "owhh.."... "kau akan rindu dengan suara muka dan diri dia bila kau tak jumpa dia"kata Suga lagi... "jingja??"kata Yerin tidak percaya... "nei.."kata Suga...

"Awak pernah bercinta tak??"tanya Yerin lagi... "ye ..." ... "untunglah orang tu an ..saya ni takde siapa yang nak orang suka.."kata Yerin dengan muka monyoknya... "siapa kata??aku yang selalu dengan kau,kau tak perasan??"kata Suga tak puas hati... "mwo??"tanya Yerin... "kau tak perasan ke aku yang aku ni salu dengan kau..."kata Suga... Yerin menunduk takut melihat muka Suga itu dan

[C] BTS X GFRIENDWhere stories live. Discover now