ARE YOU NAMJA?[P.3]

2.7K 192 31
                                    

"Okaylah,aku nak pergi kelas..dah 30 minit kita kat sini...maybe saem-ii dah ada kat kelas...K bye.." kata namja pendek siapa lagi kalau bukan Jimin sambil melambai lambaikan tangan kepada chinggu-ii nya... "okaylah aku pun sama...jom"kata Rapmonster kepada ahli BTS lalu meninggalkan mereka keenam enam adik beradik(GFRIEND).. "Dah,jom jumpa Pengetua handsome.." siapa lagi kalau bukan Eunha yang comel gebu mengalahkan paha milik Suga...chiaa chiaa chiaa...Ok tak dapat buat lawak...

"Kita nak pergi mana??"tanya si Blank iaitu Yuju a.k.a Tomboy dalam cerita ini... "dah Eunha kata tadi,pergi bilik pengetua,kau tak dengar kew??" Tanya SinB kepada Yuju yang lagi masih blank .. "Lah..aku mesti panjangkan cerita ni cause Author dah tak tahu nak cerita apa..." jelas Yuju kepada kelima lima yeoja yang lagi masih buat muka kepada Yuju... "dahlah jom,nanti saem-ii ingat kita ponteng.."kata Yerin lalu mereka pun beredar dari kawasan tersebut...

Di bilik Pengetua Song Joongki

"Annyeongsaeyo Pengetua!" Kata keenam-enam yeoja yang comel sambil bow kepada Pengetua yang diminati oleh Eunha... "eh,haa...bagus kamu berenam ada dekat sini..temankan Pengetua yang bosan ja duduk kat bilik ni..." adeh,Pengetua meluahkan perasan kepada anak muridnya(?)... "hahahaa,tipu saja,btw kenapa kamu berenam ingin berjumpa Kekanda di sini?" Cewh,ayat Pengetua Song Joongki tahulah popular dalam cerita DOTS buatkan Author menangis semalaman tunggu ep selanjutnya..

"Aniyo,,kami nak daftar masuk kelas apa..."jelas SinB yang dari tadi diam tak berlagu... "owh...Ok btw hanya ada 3 kelas ja yang tak cukup ahli.."kata Pengetua Song Joongki... "Only 3 ja??Why??"tanya Eunha seperti di dalam drama...btw ff ni dramakah(?)..Author dah berat sebelah kepalanya.. "adalah sebab tertentunya,yang tinggal hanya Kelas Menari,Kelas Basketball dan Kelas Menyanyi.."jelas Pengetua Song Joongki... "saya dan SinB ambil kelas Menari"kata Eunha lalu mereka berdua melompat kegembiraan... "kalau macam tu Sowon dan saya ambil kelas Basketball jew lah.."kata Yerin... "jadi,Yuju dan Umji kelas Menyanyi boleh??"tanya Pengetua sambil menoleh kepada kedua yeoja yang lagi masih blur..

"Mwo??!!kelas Menyanyi??takda kelas lainkah Pengetua??!!" Yuju membantah seperti di makamah... "Unnie,sabar...Tinggal kelas Menyanyi ja...takpalah...tapi tetap juga ada sukan kan Pengetua.." Umji cuba memujuk Unnienya yang dari tadi badmood entah kenapa... "a'ah,Sukan macam biasa...still ada.."kata Pengetua... "leceh betul argh!Kelas menyanyi pun menyanyilah.." kata Yuju akhirnya mengalah...Umji dan yang laen-ii tersenyum.. "okay,btw kalau ada masalah or mistake kew jumpa ja Pengetua..."kata Pengetua Song Joongki... Eunha(?) permikirannya sudah melayang layang seperti lagu FLY by GOT7..

Di Kelas Menari

"Annyeongsaeyo,SinB imnida.."

"Eunha imnida.."

"Eh ada Jessica noona!!" Tiba-ii jerit seorang namja yang agak hitam siapa lagi kalau bukan Kai yang ingin meragut dara Yerin.. "eh,sa..saya bukan Jessica noona,saya SinB..."jelas SinB...

Tok!tok!tok!

Tiba-ii seorang yeoja yang amat cantik sambil memakai apron berwarna merah dan mirip muka dengan SinB...

"Huaa!!!!kembar !!" Jerit Lay yang tadi blur terus jadi 100% terbangun dari angan-ii nya yang ingin menjadi idol... "ha???Eh awak siapa???" Tanya Jessica.. "ehh...Jessica sunbaekah?? Ohh...SinB imnida..pelajar baru di sini.."kata SinB... "owhh....pelajar baru...Ok-ii,saya Jessica .. panggil unnie saja..." kata Jessica... "owhh....eh,btw ni adek saya Eunha.."SinB memperkenalkan Eunha kepada Jessica lalu mereka pun berbual/mengobrol bersama sama..

Di Kelas Basketball

"Wahhh....Sado betul Jimin ehh.." puji Sowon... "hahahaa...walaupun pendek tapi sado..." kata Yerin lalu dia melihat ke arah Suga yang sedang minum air mineral...entah tiba-ii dia terpaku melihat Suga yang cool+swag itu... "ehem!" Tiba-ii suara dari belakanh Yerin iaitu Alien??.. "ehh..hai alien.."sapa Yerin... "hei,aku V lah.."kata V rupanya namja tersebut si roommate SinB... "ingatkan alien cause perangai macam alien.."kata Sowon pula lalu mereka kecuali Taehyung ketawa... "eh-ii...pandai sakat kita eh??"kata Taehyung lalu memeluk Sowon dan Yerin dari belakang(peluk leher Sowon and Yerin) "aaa!!..appoi...sakit..."rengek Sowon...

[C] BTS X GFRIENDWhere stories live. Discover now