-Zack?! Intreb socata.
-Mi.a fost dor de voi prieteni. Mi.a fost dor de razbunare. Ne zice apropiindu.se unpic de noi.
-Ce dracu mai vrei?! Intreaba Christian nervos cu pumnii inclestati.
-Stii foarte bine ce vreau! Vreau sa te vad suferind si mai ales vreau sa.ti vad cadavrul! A, nu numai al tau ci si al ei! Zice facand semn spre mine. Asa ca, hai sa terminam odata cu asta! Zice scotandu.si din geaca doua pistoale indreptandu.le spre mine si Christian. Am ramas intepenita iar respiratia mea urca din ce in ce mai mult.
-Nu fi asa sigur! Ii zice Christiam scotandu.si si el din sacou un pistol indreptandu.l catre Zack.
-Daca nu stii sa calculezi, am doua pistoale. Unu catre tine si una catre frumoasa logodnica a ta. Nu ma forta!
-Asa zici tu! Intra! Imediat pe usa intra Elliot cu inca un pistol si trage in Zack nimerindu.l in picior.
-Iubito jos! Tipa la mine trantindu.ma pe jos ascunzandu.ma dupa o canapea ferindu.ma de un glont.Stai aici!
-Nuuu!!! Nu mai apuc sa zic nimic ca pleaca de langa mine si trage in Zack. Vad cum un glont trece pe langa Christian nimerindu.l in mana. Nu se uita la rana ci fuge catre el intorcandu.i mana la spate cazandu.i pistolul. Ii strange mana si il da cu capul de perete asta ca Zack sa sangereze.
-Ultimele cuvinte! Ii spune Christian nervos strangandu.l tare de gat.
-F.fraiere! Zice acesta dandu.i un pumn in fata lui Christian cazand cu spatele de birou.
-Christian ai grija! Il avertizeaza Elliot tragand in Zack dar acesta se fereste sarind pe geam. Imediat mergem toti catre geam si vedem cum este pe o scara a unui elicopter.
-Asta nu s.a terminat! O SA VA VEDETI SFARSITUL! SI AL VOSTRU DAR SI AL FETITEI VOASTRE!
Ma duc catre Christian si vad cum ii sangereaza mana.
-Imi spuneti si mie ce dracu s.a intampla?!!!! Tip plangand uitandu.ma ca sunt amandoi cu sange pe ei.
-Iubito...
-De unde dracu aveti arme?! De ce naiba a venit din nou?!
-Iubito, calmeaza.te!
-Cum dracu vrei sa ma calmez atata timp cat te.a impuscat!
-Nu e nimic ok?! Asta e o chestie banala!
-Explica.mi acum ce se intampla!
-Off...am crezut ca nu se va ajunge la acest subiect...Dupa ce ai plecat de la spital, Zack a venit noaptea la mine si ma amenintat cu moartea. A zis ca nu va renunta pana nu ma vede mort fara suflare. Acum, vazand ca nu mi.e frica a zis ca nu ma va omori doar pe mine ci si pe cine iubesc.
-Adica...eu?!
-Da...
-Deci vrei sa spui ca nu se va lasa pana nu vom fi morti?
-Da. Daia si maine te vei muta inapoi cu Anastasia la parintii tai.
-Ce?! So crezi tu! Cum vrei sa plec atata timp cat javra aia asteapta momentul potrivit sa te omoare? Eu nici batuta nu voi pleca. Prefer sa murim amandoi decat sa raman singura gandindu.ma in fiecare zi, noapte la tine!
-Asta nu e o joaca iubito. E ceva foarte real. Ceva foarte periculos!
-Nu ma intereseaza! Il vom omori amandoi! Ma vei invata sa folosesc tot felul de arme doar pentru al omori ok?!
-Nu iti dai seama in ce te bagi!
-Ai dreptate! Dar eu tot nu renunt! Suntem amandoi bagati in asta! O so rezolvam amandoi!
-Defapt, cu totii o vom rezolva! Zice si Elliot. Suntem toti o echipa!
-Aveti dreptate! Zice Christian ridicandu.se de pe jos. Vom omori javra ca o echipa! Apropo, nu are voie nimeni din facultate sa stie iubito da?
-Tu chiar crezi ca as raspandi faptul ca fac pe super eroul? Il intreb amuzata luand pistolul si tragand din greseala in perete.
-Bineee super eroule....Zice Elliot luandu.mi arma din mana. Hai sa lasam armele in mana baietilor pana te obijnuiesti da?
-Ar fii o idee buna. Ii zic zambind timid. O nu! Anastasia! Zic fugind toti la masina. Coboram repede scarile si mergem catre masina unde o gasim pe Anastasia dormind linistita.
-Slava domnului! Zic oftand. Mersi ca ai venit fix la tanc! Ii zic imbratisandu.l pe Elliot strans.
-Am primit mesaj.
-Stai ce?!
-Aa...nu trebuia sa zic?! Intreaba uitandu.se la Christian.
-Nu idiotule!
-Aia e. :))
-Alte secrete mai aveti?!
-Din cate stiu nu.(Christian)
-Haide odata acasa! Le zic urcand toti in masina. Imi lipesc capul de geam si ma tot gandesc daca am facut ceea ce trebuie. Stiu ca e periculos dar fac asta pentru familia mea, nu pentru a.mi pune viata in pericol. O sa fac tot ce trebuie pentru ami apara familia. O sa invat sa trag cu arma, sa folosesc un pumnal (ce dracu o fi insemnand si aia) si tot ceea ce e nevoie. O sa.ti vezi sfarsitul javra imputita!
-Iubito esti bine? Ma intreaba speriat.
-Mda, sunt bine. Ar trebui ca eu sa.ti spun intrebarea asta tie referitor la mana.
-Sunt ok, nu iti face griji.
-Ce facem cu Anastasia?
-Cel mai bine ar fi sa o ducem la matusa mea care sta prin apropiere. O sa aiba grija de ea pana cand Zack va fi mort. Pana atunci, nu o vom mai putea vedea deloc.
-De ce?
-Zack are multi prieteni foarte periculosi. Pot fi pe urmele noastre oricand. Daca vom merge la ea o sa fie in pericol.
-Ok...Ii spun uitandu.ma la Anastasia. Dupa ce ajungem la matusa lui, Christian o ia incet in brate pentru nu a nu o trezi si mergem catre usa.
-Buna Chr.... Ce se intampla? Intreaba femeia vazand ca are un copil in brate.
-Matuso, trebuie sa ai grija de ea pana v.om rezolva cateva probleme. Ne putem baza pe tine?
-Desigur scumpule. Ii zice luand.o in brate.
-Aveti grija de ea. Va rog...Ii zic plangand si pupand.o apasat pe frunte.
-O sa am mare grija. Acum duceti.va, se face tarziu.
-Pa matuso! Ii zice luandu.ma de mana si bagandu.ne in masina. Ajungem acasa unde intru in dus si simt cum picaturile fierbinti cad pe pielea mea fina. Ma uit in jos si vad cum ceva rosu se scurge odata cu apa. Pun mana pe cap si abea acum realizez ca sunt lovita. Probabil atunci cand Christian ma ferit de glont....Dupa 10 minute ies din baie, ma schimb si ma bag in pat alaturi de Christian. Ma duc catre el si imi pun capul pe pieptul lui.
-Oare va fi bine Anastasia?
-Normal ca va fi bine.
-Ai auzit ce a spus Zack...
-Daca vrea sa se razbune, sa se razbune pe mine nu pe voi doua.
-Tu nu intelegi? O sa.l omoram amandoi chiar daca asta ar insemna sa stam 10 ani in inchisoare ok?
-Culca.te ingerasule. Imi spune sarutandu.ma scurt pe buze.
Inchid ochii dar din pacate nu pot sa adorm. Mi.e frica... Mi.e frica de ce se va intampla. Dar, un lucru este clar, nu ma voi lasa pana ce javra nu va muri!
CITEȘTI
"The bad man..." (Volumul 2)
RomanceDupa ce si-au intemeiat o familie, apare un diferit obstacol si anume un vechi dusman ceea ce ii pune in pericol pe cei doi indragostiti si anume Kacie si Christian. Dupa cum stiti, in volumul 1, Christian este baiatul cel rau al scolii care, dintr...