Kacie P.O.V
Ma trezesc unpic obosita si ma intorc cu fata catre Christian. Ii mangai incet fata cazandu.mi incet degetele pe buzele lui moi.
-Ma ingerasule, nu ai somn? Zice somnoros. E wekeend.
-Stiu asta. Daia te si scol pentru ca este wekeend si vreau sa ne distram.
-Suna interesant...Spune zambind.
-Ce idei ai in cap?
-O, am multe!
-Mai blondule, poate vrei sa.ti vezi inelul zburand pe geam! Ii zic uitandu.ma malefic la el.
-Bine gata gata! Pai, putem merge cu Anastasia printr.un parc.
-E o idee buna! Insfarsit ti.a venit mintea la cap! Ii zic impingandu.i in joaca capul si dandu.ma jos din pat. Ma duc catre sifonier unde imi aleg o pereche de blugi scurti albastrii, o bluza cu inscriptia "I'm not perfect...", si niste tenesi albi. Parul il leg intr.o coada si ma machiez putin. Ies din camera unde ma duc catre bucatarie si imi pun un bol cu cereale alaturi de lapte. Dupa ce mananc prima mea oprite este catre camera iubirei mele mici. Intru in camera Anastasiei si o vad cum deja cum doarme.
-Anastasia...haide cu mami si tati prin parc. Ii zic plasandu.i un pupic pe frunte.
-Yeee parc!
Dupa ce ne.am pregatit toti iesim din casa unde urcam toti in masina si mergem catre urmatoarea noastra iesite si anume...parcul!!!! :)) Mai multa bucurie pe fetita noastra decat pe noi. Ideea e ca daca ea e bucuroasa suntem si noi. Mi se rupe sufletul cand o vad plangand. Dupa zece minute de mers, insfarsit ajungem in parcul Anastasiei preferat. Ea s.a dus repede in parcul de joaca iar noi ne.am mai plimbat de colo colo. Am mancat vata pe bat de dragul amintirilor, am mers cu barca si fel de fel de distractii. Eu cu Christian ne.am asezat pe o banca dar suntem cam deranjato de soneria tampita a telefonului lui Christiam.
-"Da. Cine? Ok. Vin acum. Pa"
-Ce se intampla? Intreb curioasa.
-Ma sunat o secretara spunandu.mi ca ma asteapta cineva in birou.
-Nu a dat detalii?
-Se pare ca nu. Probabil e Taylor.
-Haham...(ma prefac ca tusesc) si ce cauta Taylor in biroul tau in wekeend?
-Geloasa pisicuto?
-Tu ce crezi? Mor de gelozie cand o alta fufa se da pe langa tine!
-Taylor nu e o fufa.
-Ii iei cumva apararea?!
-Nu ii iau apararea ci fac dreptate.
-Faci dreptate cand esti impotriva iubitei tale?
-O haide...
-Intelege.ma si pe mine ok? Normal ca sunt geloasa. Ce ai vrea? Sa nu.mi pese de celelalte fufe care se dau la tine?
-Iubito, imi zice luandu.ma de mana. Eu am ochi doar pentru tine si pana acum ar trebui sa stii asta. Niciodata nu te voi insela cu vreo parasuta.
-Chiar daca e vreo bunaciune?
-Nu promit.
-Porcule!
-Glumesc! Chiar si daca ar fi o bunaciune.
-Ok...i love you! Ii zic uitandu.ma in ochii lui.
-I love you too ingerasule! Si pe tine si pe Anastasia.
-Pai si Aimie?
-Si pe ea. :)) Mai ales pe pufosenia aia micuta. Imi spune sarcastic si razand. O sa vin in zece minute.
-Nu pleci singur!
-Crezi ca imi vin nebuniile la cap cand o va pe Taylor?
-Nu cred ci stiu! Acum, o luam pe Anastasia si mergem catre firma. Punct.
-Pisicuta si.a scos ghiarele vad.
-Si vor ajunge in ochii tai daca te mai impotrivesti cu mersul la firma!
-Ok ok.
Dupa ce am luat.o pe Anastasia dim parc, ne.am urcat in masina unde ma tot gandesc cine dracu ar putea fi in wekeend la biroul lui Christian. Nu imi miroase deloc a bine. Dupa 15 minute de mers ma uit pe bancheta din spate si vad ca Anastasia a adormit ceea ce e de bine pentru ca oricum nu prea vroiam sa vina.
-O lasam aici? Ma intreaba el.
-Da. Nu vreau sa vada prostii.
-Aoleu...majoro.
-Bosorogul meu!
-Hei, am 21 si tu 20 nu e o mare diferenta.
-Ideea e ca vei muri primul.
-Aia e. Dar macar mor cu ideea ca pe bosorogul asta l.ai iubit.
-Sa zicem... Ii spun zambind.
Ne dam amandoi jos din masina si intram in cladire. Luam liftul pana la erajul 20 si mergem catre biroul lui Christian. El deschide usa si raman doar eu cu gura cascata nu si Christian. Din contra, el este foarte nervos.Nu imi vine sa cred cine e in fata noastra...S.a intors!Gata si capitolu doi. V.am lasat in suspans nu? :)) O sa vedeti in urmatorul capitol despre cine e vorba. Pup💋
CITEȘTI
"The bad man..." (Volumul 2)
RomanceDupa ce si-au intemeiat o familie, apare un diferit obstacol si anume un vechi dusman ceea ce ii pune in pericol pe cei doi indragostiti si anume Kacie si Christian. Dupa cum stiti, in volumul 1, Christian este baiatul cel rau al scolii care, dintr...