Capitolu 12"Sechestrata ca o "printesa"..."

774 40 6
                                    

Kacie P.O.V
Ma trezesc obosita si cu niste dureri de cap. In fata mea sta Zack pe un scaun.
-Te.ai trezit iubito? Imi zice dand sa ma sarute dar imi intorc capul si ajunge pe obraz.
-Doar o persoana are voie sa ma sarute si acea persoana este Christian!
-Daca o sa ne casatorim nu o sa.i mai simti buzele lui si ale mele. Obisnuieste.te! Imi spune prizandu.mi barbia si sarutandu.ma scurt. Ma asteptam sa ma sarute animalic dar e mai bine asa...defapt nici asa! Le vreau pe ale lui Christian....mi.e dor de el! Imediat se pune in spatele meu si ma dezleaga.
-Ce vrei sa faci? Il intreb uimita.
-Stai calma, nu pleci! Ai prefera sa mergi la mall cu scaunul dupa tine?
-Mall? Ce sa facem acolo?
-Sa iti cumperi haine si rochie de mireasa. Clar?!
-D.da. Ii spun timida ridicandu.ma de pe scaun dar cad pe jos.
-Ce dracului faci?
-Nu pot sa merg! Ii zic incepand sa plang pentru ca nu imi simt picioarele si talia.
-Nu poti sau nu vrei?!
-Nu pot!!! Mai lasat o noapte intreaga sa amortesc pe scaunu' ala amarat! Cum vrei sa merg?! El doar ofteaza si ma ia stil mireasa.
-E mai bine asa? Ma intreaba serios.
-De ce faci asta? Il intreb uimita.
-Ai prefera sa te tarasti pana la masina sau ce? Ma intreaba mergand cu mine catre masina. Iesind din depozit aproape orbesc de la lumina pe care o reflecta soarele. Sunt vreo trei masini. Un Mercedes ML 350 gri deschis, un Range Rover alb lucios si un Porsche Cayenne Diesel tot gri dar inchis.

 Ma urca in Porsche, inchide usa si discuta cu doi barbati la care ei dau din cap si se urca si ei in masinile celelalte

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma urca in Porsche, inchide usa si discuta cu doi barbati la care ei dau din cap si se urca si ei in masinile celelalte. Cred ca vor veni cu noi.
-Esti bine? Ma intreba Zack urcandu.se in masina bagand cheile in contact.
-Chiar vrei sa.ti zic?!
-Daca te.am intrebat tu ce crezi?
-Atunci nu! Cum mama masii vrei sa ma simt bine atata timp cat mai rapit, mai adus intr.un depozit unde a trebuit sa dorm pe un scaun, plus ca ma obligi sa ma casatoresc cu tine! Esti doar un nesimtit care vrea sa.i distruga pe cei din jurul tau numai din cauza unor tampenii!
-1. Nu eu te.am rapit ci agentii mei.2...
-O da! Nu mai rapit tu dar ai pus pe cineva sa ma rapeasca nu? Vrei sa zici ca nu ai nicio vina?!
-2. Nu te.am obligat sa te casatoresti cu mine ci sa alegi. Spune calm.
-Ai spus ca il vei omori pe Christian daca nu ma casatoresc cu tine! Ti se pare ca nu e ceva obligatoriu?
-Mai trancani mult sau preferi sa.ti pun scoci la gura? Eu doar oftez si imi pun mainile in san rezemandu.mi capul de geam gandindu.ma ca toata viata mea mi.o voi petrece alaturi de el...nu vreau asta! Nu vreau cu el, ci cu Christian! Il vreau langa mine...
***La mall***
Dupa ore in sir petrecand prin majoritatea magazinelor cu..."sotul meu" defapt "javra" si badigarzii lui in spatele nostru, iesim din ultimul magazin dar...
-Intram si in asta! Spune Zack aratand cu degetul.
-Serios?! In asta?! Cu tine?! Peste cadavrul meu! Va intrebati de ce am zis asta nu? Pai...daca nu stiti, el vrea sa intram in magazinul cu lenjerie intima!!!
-Vrei sa ramai cu o pereche de chilotei si un sutien pe tine toata viata?
-Off...bine. Dupa ce intram in magazin ma uit dupa cateva perechi de chilotei dar incep sa rad atunci cand il vad pe Zack uitandu.se ciudat la tampoane.
-Iti trebuie servetele dastea pentru a te sterge la nas? Ma intreaba serios.
-Servetele? Il intreb razand in hohote.
-De ce razi?
-Pentru ca nu sunt servetele ci tampoane! Stii tu...alea care...
-Yuu!!! Scarbos...! Spune repede arucandumi.le in brate.
-Ratatule! Ii zic intorcandu.ma la chilotei. Dupa 15 minute uitandu.ma la tot ce imi trebuie, iesim din magazin cu vreo 20 de sacose si urcam in masina. Dupa 20 de minute ajungem la o casa mare si alba, cu palmier, piscina si cu dita mai terenul.
-Ce facem aici? Il intreb mutandu.mi privirea catre el.
-Aici vei sta pana la nunta.
-Singura?
-Vrei sa stau si eu?
-Nu mersi. Prefer singura.
-Asa credeam si eu. Nu ai voie sa iesi din casa fara sa le spui badigarzilor. Ei te vor duce si te vor aduce inteles? Daca ai fugit pe ascuns ai incasat.o okey?
-Ma simt ca o printesa sa stii. Cui nu i.ar placea sa fie sechestrata intr.o casa iar daca pune un pas ar fi moarta hă? Zic sarcastica.
-Te vei obisnui. Coboara!
Dupa ce cobor din masina unu dintre agentii lui Zack imi deschide usa iar eu intru. Aud cum tipu o inchide cu cheia. Super! Ce pot sa zic?! Off... Nu bag in seama ci ma uit in jur. Toata mobila este alba cu diferite culori deschise. Pana si baia dar cu culori mai inchise. Este superba, dar nu mai superba decat casa mea....alaturi de familia mea...Mi.e dor de Anastasia, de Christian. Urc la etaj si sunt vreo noua camere. Sa puna dracului cineva biletele ca poate ma pierd intr.o zi pe aici! Deschid una dintre camere si vad o camera alba, cu un covor tot alb moale, un pat cu lenjerie gri la fel ca peretele doar ca pe el existau micute chestii galbene, cu propia baie, calculator, televizor cu plasma, orice ce si.ar dori o fata. Oricat de bine e sa traiesc in casa asta "nefamiliara" tot pe primul loc este casa mea "familiara" chiar daca nu o sa pot sta in ea prea curand....

Daca mai aveti idei le astept cu mare drag in comentarii! App, bafta in continuare la concurs!❤️
💟👉🏽I LOVE YOU GUYS!👈🏽💟

"The bad man..." (Volumul 2) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum