Capitolu 1"Bucurii dar si jigniri in aceeasi zi..."

2.1K 67 2
                                    

Kacie P.O.V
Imi deschid ochisorii plini de bucurie pentru ca in fata mea sta acel baiat care ma facut cea mai fericita "tocilara". M.am schimbat total fata de cum eram acum doi ani. Nu mai sunt acea fata timida, rusinoasa, speriata chiar si de umbra ei, ci acum sunt acea fata care iese in oras cu prietenii, indrazneata si mai ales cu increderea in sine. Decand a aparut, viata mea mi s.a dat peste cap. Nu pot rezista nici macar cinci minute fara sa ma pierd in ochii lui albastrii verzulii sau fara sa ii ating acele buze moi. Ma bucur ca ne.am intemeiat o familie si ca avem o asa fetita scumpa. Chiar si pentru ceilalti ma bucur. Nu va ganditi ca ma gandesc doar la mine. Nu mai stau pe ganduri asa ca...lasa.l ma sa doarma si el! Cine dracu a vorbit?! Constiinta, cine naiba sa vorbeasca? Ma.ta! Lasa.ma naiba in pace! Si daca nu vreau?! Scap eu cumva de tine! Pai am eu o idee! Ia zi! Te duci in bucatarie, iei un cutit si te sinucizi. Asa nu o sa ma mai auzi, si toata lumea va fii fericita. Mai taci dracu constiinta proasta! Top top din mintea mea. Nu sunt iepure! Dar cred ca ai prins ideea. Off...dupa ce am stat cinci minute sa ma cert cu constiinta, nu o ascult, asa ca ma apropii de Christian si il sarut scurt pe buze. Vad cum se fataie dar nu deschide ochii.
-Christian... Ii zic cu o voce de copil mic. :))
-Hmmm... Zice intorcandu.se pe cealalta parte.
-Logodnicule?
-Ce? Zice deschizand ochii repede.
-Deci nu dormi! Scoala.te odata! Tu trebuie sa te duci la firma iar eu la facultate!
-Off... Imediat se ridica din pat, se duce la baie si se imbraca intr.un costum negru care ii sta super bine. Eu ma decid sa ma imbrac cu o pereche de blugi negrii, o bluza rosie,o geaca neagra de piele si niste balerini tot negrii. Ma machiez strident iar parul mi.l ondulez. Eu cu Christian ne.am gandit ca nu prea avem asa de mult timp cu Anastasia, asa ca am angajat un sofer care o duce si o ia de la gradinita. Dupa ce ne.am pregatit amandoi, ne.am urcat in masina unde pe mine ma duce la a doua inchisoare. :)) Nu era de ajuns liceul cu parasuta de Camil? Parca vad ca numarul fufelor va creste...
-Gata ingerasule.
-Ma da cata bucurie pe tine domnule Black.
-Placerea a fost a mea domnisoara Turrner, sau mai bine sa.ti spun Black? Ma intreaba cu un zambet pervers.
-Viseaza tu in continuare si imi spui cand te trezesti la realitate. Ii spun sarutandu.l scurt pe buze si iesind din masina. Intru pe curtea facultatii si vad cum "din nou" toti din jurul meu se holbesc de parca as fi cea mai populara vedeta. Urasc asta...bleah! Am ceva pe fata sau ce? A da...logodnicul meu este Christian Black care are cea mai faimoasa firma. Imediat o vad pe nebuna de Layla cum imi sare direct in brate. Daca nu eram atenta clar acum eram amandoua in drum catre spital. :))
-Ho nebuno, vrei sa ma omori? (Cea mai frumoasa replica spusa de mine exact ca si cu Melissa)
-Scuze Kacie! Deci...ce face gagicato?
-Layla, ai mai intrebat asta si ieri de vreo cinci ori.
-A da. Greseala mea. Imi spune oferindu.mi un zambet pe buze. Layla este in aceeasi clasa cu mine si ne intelegem de minune. Este cea mai populara fata din facultate care stie cum sa le trateze pe curve...iar una dintre ele, defapt cea mai mare curva din facultate este Eiva. Are toti baietii care nu gandesc la picioare si unu dintre el ar fii chiar Sam. Sam este tot un coleg din clasa care este alaturi mereu de mine. Cu ei doi ma inteleg cel mai bine fata de ceilalti.
Intram pe usa facultatii si exact ce credeam...vine regina parasutelor alaturi de ajutoarele ei mai micute si anume Amber si Abby. Eu cu Layla le.am pus porecle. :)) Eiva este Eiva parasutista iar la celelalte trebuie sa ne gandim. :))
-Mai mai...dar ce face logodnica celui mai mare miliardar care detine firma White&Black in acesta facultate?
-Pai.."logodnica lui" si accentuez cuvantul, incearca sa ajunga doctor nu ca regina curvelor care vrea doar aventuri cu jumatate de scoala.
-O sa platesti pentru asta Turrner!
-Sa te vad Garcia! Nu mai stau sa ii aduc si dau sa plec dar ma prinde strans de mana.
-Macar "te distrezi" cu el? Daca stii la ce ma refer.
-Asculta la mine curvo! Nu e treaba ta sa.ti dau tie explicatii despre viata mea personala ok? In loc sa te iei in gura cu mine mai bine dute si fai fericiti pe baietii din facultate! Fara sa mai aud un cuvant imi retrag mana si plec din curtea facultatii.
-Ce vrei sa faci? Ma intreaba Layla in spatele meu.
-Ce ti se pare ca fac? Plec de langa curva aia.
-Pai poti sa pleci la zece metrii de ea dar nu sa pleci de la faculatate.
-Nu intelegi Layla...Pur si simplu m.am saturat de ce cred oamenii despre mine. M.am saturat de toate jignirile si toate prostiile spuse de regina parasutelor!
-Ok...te inteleg. Dar maine promite.mi ca vei veni.
-Ok. Vin. Spunele profesorilor ca sunt racita. Pa.
-Pa...
Ies si iau un taxi pana la firma lui Christian. In zece minute ajung la cladirea uriasa a lui. Ma urc in lift si vad cum doua dintre secretarele lui isi dau seama cine sunt si isi dau ochii peste cap. Insfarsit ajung la etajul 20 si merg cat de repede catre biroul lui. Intru pe usa si il vad pe Christian stand de vorba cu o femeie cred ca de 24 de ani, cu forme si toate cele. Vad cum amandoi se uita speriati catre mine.
-Cine dracu e ea?
-Iubito, ea e...
-Ma inseli?! Christian ce se intampla?
-Iubito! Zice ridicand vocea la mine. Ea e una dintre cele mai bune arhitecte din lume. A venit aici pentru a.mi da cateva sfaturi.
-Aaa...Taylor. Imi zice dand mana cu mine.
-Kacie. Scuze pentru mai devreme.
-Nu.i nimic. Va las singuri. Larevedere! Ne zice iesind din birou.
-Ce a fost asta? Si parca trebuia sa fi la facultate. Imi zice lasandu.se pe scaun.
-Scuze doar ca am avut probleme cu regina parasutelor.
-Iar?
-Da. Mergem acasa?
-Pai mai aveam cate ceva de facut dar le programez pentru maine. Imi zice venind spre mine sarutandu.ma dulce si apasat.
***Dupa ce am ajuns acasa, ne.am jucat cu Anastasia iar apoi fiecare s.a bagat la culcare. Sper sa uit ziua asta...
Gata primul capitol din volumul al doilea. Sper sa va placa. Pupici💋

"The bad man..." (Volumul 2) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum